Dom här då?

Det blev inga jeans. Ingen idé att köpa nåt som man kommer få ångest av att inte komma i. Fast man vet att det är jeansens storlek det är fel på och inte min.

Så nu funderar jag på de här istället. Det är ju så lätt och tacksamt att köpa skor, spelar ingen roll om man har en fuldag, svullen mage, små bröst eller vad det nu kan vara. Skor funkar alltid, eller hur?



Ps. Om jag mot förmodan skulle ha några läsare i Australien så får ni gärna höra av er om ni vet var man kan få tag på gamla modeller av Sass & Bide jeans. Tackar på förhand!

1 Annelie:

skriven

Riktigt läckra skor!

Hälsningar från flipflopslandet!

2 Miss Agda:

skriven

Underbart fina skor! Slå till, vännen :-) Kram

3 Therese:

skriven

Skor är underbart! Dessa med.

Slå till. =)

4 Audrey:

skriven

Vill ha, hur snygga som helst. Slå till säger jag med :-)

5 Lisa:

skriven

Supersnygga! Vill också ha...

6 sara:

skriven

Mm... Skor. Dessutom lyfter de vilka kläder som helst. Älskar skor. Och helt komplexfritt, liksom!

7 Emelie:

skriven

Jättefina! Men gud vad vi är olika när det gäller skor. Skor är jättekänsligt för mig, t ex kan jag absolut inte ha klackar om jag inte har en riktigt bra dag och känner mig relativt smal och snygg, haha :) Oftast blir det platta, bekväma skor, alltid snygga förstås ;)



Kram

8 Nenne:

skriven

Åh vad snygga! Köp :-)

9 Jenny:

skriven

Jag kan fråga min Aussie-vän om du vill? ´Hon kanske kan skicka äver dem i så fall?

10 Mia:

skriven

Åh nu ryckte det till i shoppingtarmen!

Kommentera här: