Dagens dilemma

...och i-lands problem for den delen. Mina absoluta favvojeans saljs pa rea pa asos.com. Jattebra tanker ni. Problemet ar att de bara finns kvar i den storleken jag kopte dem i ar 2003. Alltsa jag kan ju fortfarande ha dem, men de ar ju sa utnotta nu for tiden att de nasta faller isar. Fragan ar om jag kommer i ett par nya i samma storlek.... Oddsen ar stora att jag inte gor det.

Och jag har inga planer pa att ga ner i vikt, sa det sa. Det ar ju haftigt med muskler. Men vad sjutton gor jag nu? Jag vill ju ha ett par nya, har tankt pa det i sakert ett ar!
1 Ellinor:

skriven

Tänk på att jeans töjer sig. Det är förvånande hur man kan klämma sig i dem. Tänk 70-tal!



Kram

2 Isabelle:

skriven

Jag försöker undvika internetshopping av kläder... Om jag var du skulle jag ta reda pâ var du kan köpa Sass & Bide och prova pâ plats? Fast jag misstänker att det är en äldre modell som du ville köpa som inte finns i butik? I sâ fall skulle jag bestâmma hur mycket jag tycker det âr realistiskt att lägga pâ ett par jeans jag eventuellt aldrig kommer använda? eller lova mig sjâlv att är de obekväma returnera dem genast?

Men jag fattar kärleken till ett par jeans. Nästan som att gamla fester, vänskaper och kärlekar sitter kvar i tyget?

Du är hursomhelst alltid fint klädd! Isabelle

3 Lisa:

skriven

Vad klok du är Isabelle! Grejen är att det är en äldre modell och dessutom så finns inte Sass & Bide här, så klart. Säljs de kanske i Paris nu?

Jag var ganska klok jag med, det blev inget köp. Men hade funnits i en storlek större så hade jag definitivt köpt. Sass & Bide är verkligen MINA jeans. Och tack förresten!!



Ellinor, jo visst töjer de sig. Men först måste man ju komma i dom ;)

Kommentera här: