Tour de France nästa?

Igar var det dags. Jag var spänd som ett litet barn när jag klängde mig upp pa träningscykeln. Kära Bartek sa lite fint att jag inte skulle bli besviken om jag inte lyckades trampa hela vägen runt. Och som vanligt sa hade han rätt. Jag kunde inte böja benet tillräckligt för att trampa ett varv... Försökte baklänges, det gick bättre, men runt kom jag inte. Sa jag fick sitta och trampa som i ett U i nagra minuter, framat, bakat, framat, bakat.. Sen lyckades jag help plötsligt ta mig runt ett varv bakat. Och efter 3 minuters bakattrampande sa tog jag mig runt även framat. Jippie, jag kan cykla!

I 10 minuter fick jag sitta där och trampa sakta utan motstand. Mätaren stod pa 2 kilometer när jag var klar. Ingen pulshöjande aktivitet direkt - men ett framsteg helt klart! Tror att det kan bli lite tight att komma i form för Tour de France i sommar, men man kanske skulle satsa pa 2011? ;)

1 Petra:

skriven

Så underbart att du ser framåt istället. Kram

2 Helena:

skriven

Heja Lisa! :) Snart är du back on track igen!

Stor fredagskram till dig!

3 Ellinor:

skriven

Härligt att höra!

Du gör framsteg var eviga dag. Det dröjer nog inte länge innan du är återställd igen.

Kram

Kommentera här: