Kan det vara så...

.. att tiden har kommit för att ta upp bloggandet igen? Jag saknar det. Att skriva, dokumentera och kunna gå tillbaks och läsa om vad vi gjorde och hur vi mådde. 
 
Finns nog inte så många läsare kvar där ute, och många gamla favoritbloggar finns inte kvar längre. Men man ska ju göra saker för att man själv tycker att det känns roligt, eller hur? 
 
Så vi provar. Har mycket att berätta. Ni som föjer mig på Instagram vet redan att vi är på väg bort från Warszawa. Nu väntar en sommar i Sverige och sen ser vi vart vingarna bär oss. Det senaste året har varit tufft och det skulle jag också vilja prata om när det känns rätt. 
 
Ungefär så här ser vi ut nu för tiden. I alla när vi är uppklädda för en brunch med vänner. Vi hörs snart igen! 
 
 
1 Brysselkakan:

skriven

Här är en som finns kvar i alla fall!

Svar: Vad roligt!
ParisLisa

2 Ellinor:

skriven

Jag finns kvar! I alla fall som läsare ;) Ser fram emot fler uppdateringar framgent.
Kram

Svar: Kul Ellinor! Skulle gärna vilja läsa mer om dig oxå :) Kram
ParisLisa

3 Fröken L:

skriven

Kul att du är tillbaka! Spännande att se vart vingarna bär.

Kram Linda

Svar: Kul att du hänger kvar Linda! Kram
ParisLisa

4 Jenny / Ekomamma i stan:

skriven

Vad kul att du är tillbaka!

Svar: Tack! och kul att du är kvar!
ParisLisa

5 Petra:

skriven

Kul! Var in för inte så länge sen och tyckte det var så synd då du inte skrivit på länge. Tummen upp för mera bloggande =)

Svar: Vad roligt att höra! Det kommer mer snart :)
ParisLisa

6 Jenny Lina Carlsdotter:

skriven

Vad fina ni är! Välkommen tillbaka, Lisa! Ska bli spännande att åter följa er. Kram!

Svar: Tack!! Kul att du finns kvar :)
ParisLisa

7 Anonym:

skriven

Men åh! Så glad jag blir!
Jag är kvar och ser jättemkt fram emot att höra mer om hur ni har och har haft det! Kram

Svar: Vad gullig du är! Kram
ParisLisa

8 Sandra (storstadstockholms) :

skriven

Det är lite svårt att se vad jag skriver i kommentaren men jag är såå glad att du är tillbaka och ser så mycket fram emot att höra hur ni har och hur ni har haft det!
Stor kram

Svar: Tusen tack Sandra!
ParisLisa

9 Emma:

skriven

Kul att du är tillbaka! När jag sag att du fragade om bloggande var jag tvungen att kika in och ja! Du är tillbaka! Kul.

Svar: Vad roligt att du tycker det! Hoppas jag kan antingen snygga till eller flytta bloggen under sommaren.
ParisLisa

10 Karro:

skriven

Jag tittar fortfarande in och vill gärna följa med på er resa till Sverige. Lycka till och trevlig sommar!!! Karro

Svar: Härligt Karro!! Tack detsamma :) Kram
ParisLisa

11 Karin:

skriven

Hej Lisa! Kul att du börjat blogga igen. Jag kände samma sak när jag tog upp det igen, jag saknade att skriva av mig ibland. Man måste ju faktiskt inte uppdatera varenda dag, det går bra att skriva när man känner för det. Ser fram emot att höra om flytten och framtiden! Kram.

Svar: Precis, far nog ha lite mindre krav denna gangen sa man fortsatter tycka att det ar roligt. Hoppas ha lite kul att dela med mig av angaende flytt snart. Kul att du hanger kvar! Kram
ParisLisa

12 Carina:

skriven

Läste på instagram att du börjat blogga igen, och blev jätteglad! din blogg har alltid varit en av mina favoriter. Bor själv i Madrid med min spanske man, och expat-bloggar är så intressanta :)

Svar: Vad roligt Carina! Vad heter du på Instagram så jag kan följa dig där? Och var i Madrid bor ni? Nu blev jag nyfiken! :)
ParisLisa

13 coachmilla.com:

skriven

Nu har jag läst ikapp allt det senaste du skrivit. Välkommen tillbaka! Jag tittade in nästan dagligen väldigt länge. Sedan tror jag att jag gav upp, men ikväll klickade jag mig in hos dig och JAAA, nya inlägg :)
kram

Svar: Tack!!! :) Kände att vad sjuttton jag gillar ju att blogga så nu tänker jag göra det! Men det blir lite som det blir och ingen som helst ansträngning att jaga läsare eller så, bara för att det är kul helt enkelt. Kram!
ParisLisa

14 Carina:

skriven

Har tyvärr inte själv instagram. Har dock länge funderat på att skaffa blogg, kanske det blir av någongång :)
Vi bor lite utanför Madrid, i Villaviciosa de Odón.

Svar: Ja starta en blogg, du har en läsare här :)
ParisLisa

Kommentera här: