Vi har varit på fest!

Nu har jag velat skriva det här i lägget i en vecka men livet med jobb, besök från svärföräldrar, bad i poolen, framtidsplaner och en massa husfix tog liksom över. Det får bli så ibland. 
 
Men förra vecka var vi på fest hemma hos våra vänner A&T. T hade fyllt jämt och dessutom så har de nyligen flyttat in i en jättefin lägenhet med underbart stor terass. 
 
För första gången på väldigt länge lämnade jag huset och kände mig fin och liksom klar. Annars brukar det mest kännas lite hafsigt och stressat, men nu kände jag mig fin! Barnen har blivit så stora att det är inga tårar när vi går. Så himla skönt! 
 
Festen var verkligen rolig! Undebart väder, väldigt trevliga och intressanta diskussioner med flera som jag inte träffat på flera år. Så härligt när man liksom kan ta vid där man slutade sist. 
 
Nu väntar en ganska hektisk tid för oss. Vi har fått besked om framtiden och så fort jag rett ut min jobbsituation så berättar jag mer. Vi är väldigt glada och förväntansfulla! 
 





 


1 Carina:

skriven

Väntar med spänning på "avslöjandet" :)

Svar: Håll utkik i dagarna :)
ParisLisa

2 Fröken L:

skriven

Vad härligt att gå på fest och att kunna njuta och slappna av :-) Väntar med spänning på de nya framtidsplanerna!

Kram Linda

Svar: Ja vi hade jättetrevligt! Snart får ni höra mer, lovar :)
ParisLisa

3 Bella:

skriven

Gaaaah! Så glad för er skull! Så spännande! Håller tummarna att du har tid och ork att blogga med massor av bilder i höst...

Svar: Det är absolut tanken!!
ParisLisa

4 emelie - Berlin, Berlin:

skriven

Så spännande med nya planer! :D

Svar: Ja verkligen!
ParisLisa

5 coachmilla.com:

skriven

Här har du en till som väntar på att få höra mer! :)
Kram

Svar: Hör av mig till dig! Stor kram
ParisLisa

Kommentera här: