Hej bloggen!

Det var länge sen. Känns som 100år sen och det är nog lika många som jag har åldrats sen vi hördes av senast. 

Det har varit en tuff period. Sjukdomar, ensamma långa dagar och en livssituation som inte var hållbar.

Men nu är det förändringar på gång och vi går mot ljusare tider, på alla plan. Och jag hoppas att jag ska kunna hålla igång bloggen, för jag tycker ju att det är så kul! 



Radarparet som ser till att jag inte ligger och slappar om dagarna! 
1 Jenny/ Ekomamma i stan:

skriven

Härligt att höra ifrån dig!

Har heller inte varit så aktiv med bloggandet då vi också brottats med sjukdomar och dålig sömn.

Hoppas att det ser ljusare ut framöver för er!

Svar: Vad trakigt att ni ocksa haft det jobbigt med sjukdomar och somnbrist (ibland tror man ju nastan att man ska bli galen av att inte fa sova). Men nu ar det snart mars, och sen ljusare varmare tider!
ParisLisa

2 Sandra:

skriven

Åh vad härligt att höra av dig! Har förstått att det varit intensivt för er. Jag inser med förskräckelse att jag inte svarat på ditt mail om att ses (skrevs förra året). Jag vill såå gärna ses men har haft minimalt med tid för allt annat än jobb och familj men snart, snart så ses jag jättegärna!
Stor, varm kram

Svar: Hej Sandra, det ar ingen fara! Har helt arligt inte haft mycket tid heller ;) Men ses garna framover sa klart! Stor kram!
ParisLisa

3 Karin:

skriven

Kul att höra att det är på väg att vända, det är bara att inse att de här småbarnsåren är riktigt tuffa. Jag har faktiskt också börjat blogga lite sporadiskt igen (på ny adress) efter nästan ett års uppehåll, insåg att jag verkligen har saknat det.

Svar: Ja tufft ar det verkligen. Svart att forsta innan man sitter dar. Vad kul med ny blogg, ska kika in och halsa pa!
ParisLisa

4 Karin:

skriven

Skönt att höra att det börjar ljusna, det är bara att inse att småbarnsåren är tuffa. Jag har faktiskt också börjat att blogga lite sporadiskt (på ny adress) igen, insåg att jag har saknat det. Ser fram emot att höra mer från dig framöver.

5 Karin:

skriven

Men typiskt, det såg inte ut som att den första kommentaren kom fram, så jag försökte skriva om samma sak igen. Du får ta bort den andra... ;)

Svar: Vet inte varfor, men blogg.se verkar tro att just dina kommentarer ar spam. Sa om de inte syns sa ar det for att jag maste godkanna dom forst :)
ParisLisa

Kommentera här: