Partyhelg!

Känns som om det var några år sen jag skrev ovan rubrik, men förra veckan var det dags för lite party igen. 

På fredagen var vi på 40+fest. Mannens chef, aka högsta hönset på det nationella flygbolaget fyllde år. Festen hölls på Bistro de Paris, en av Warazawas bästa restauranger. Den drivs av Michel Morand - en halvfransman/halv spanjor som nu är värsta kändisen efter att ha varit dommare i polska Master chef. Och hela Warszawaeliten var där så klart! Det kryllade av Chanel, Hermes, Prada, Jimmy Choo... Själv valde jag Asos, HM och Zara.

Maten... Mmmm.. Vad sägs om Foie Gras med mörk choklad? Låter kanske jättekonstigt men så gott. Bara Michel kan lyckas! Tonfisktartare - perfektion! Vid midnatt drog dansgolvet igång och polackerna vet hur man festar.
ALLA dansar, HELA tiden. Vi blev inte så sena men kan tänka mig att många dansade vidare hela natten.

I lördags firade vi min födelsedag med alla dom jag gillar bäst i den här stan. Vi åt god middag på Brasserie Warszawa. Trevlig restaurang i toppklass. Bra service och väldigt trevlig bar. Beställde fisk men skulle tagit kött. Såg himla gott ut! Vi pratade om allt från Ukrainakrisen och Iran till nattningsrutiner och att man t.o.m kan få fula fötter när man blir mamma. Sen drog vi vidare och beställde in ytterligare en flaska champagne och pratade vidare! 

Fick förresten höra att jag såg så "fulfilled" och lycklig ut i fredags. Kul att höra, speciellt när man själv känner att man aldrig sett mer sliten ut... Jag strålade tydligen. Kanske bara så glad att vara ute bland folk igen? 



1 Sofia:

skriven

Härligt att du fick höra att du strålar föresten. Låter som du trivs bra med eran livsstil i Warsawa. Jag har själv ett sånt stort socialt behov av att träffa människor och blir typ deprimerad om jag inte gör det så kan förstå din lycka!

Svar: Jag trivs verkligen har! Sa glad att vara tillbaka. En helt annan livsstil, manniskorna, allt ar lattare och mer tillgangligt!
ParisLisa

2 Mamma:

skriven

Härligt att du fick komma ut och festa igen, det var ju ett tag sedan. Hoppas det blir fler tillfällen. Kram

Svar: Det hoppas jag med mamma!
ParisLisa

3 Jenny:

skriven

Ljuvligt! Vad kul! och du, jag var också på fest med en massa fina märken i helgen med HM, Primark och Gina på min lekamen, men lika kul hade jag för det! :)

Svar: Harligt att hora!!! Drommer lite om designvaskor men resten klarar jag mig alldeles utmart utan :)
ParisLisa

4 Ellinor:

skriven

Vilken trevlig helg ni haft. Ni ser verkligen fantastiska ut båda två!
Kram

Svar: Tusen tack Ellinor!
ParisLisa

5 Karin:

skriven

Oj, partyhelg tycker jag att du har förtjänat! Härligt det låter, ni är jättesnygga och skorna är ju riktigt coola (Jimmy Choo släng dig i väggen!).

Svar: Tack Karin! Skorna bara stod dar pa HM och vantade pa mig. Alskar nar det ar sa latt!
ParisLisa

Kommentera här: