Resdags!

Imorgon sticker tjejerna och jag iväg på en liten resa. Vi ska flyga alldeles själva till Warszawa (hur ska detta gå?!), bo en natt med mannen och sen flyger vi alla vidare till Frankrike för en 40-års fest. På söndag får jag äntligen se och andas mitt älskade Paris igen och på måndag ska tjejerna och jag ta oss själva till Charles de Gaulle, checka in och flyga tillbaks till Stockholm. Hej och hå! 
 
Men det jag funderar mest på hur man ska packa? Spöregn i Warszawa, varmare och en hel del sol i Frankrike. En bebis som kräks på henne och mig flera gånger om dagen och en förstfödd som inte bryr sig ett skvatt om att vara smutsig... +snacks, iPad, flaskor, nappar, leksaker, böcker, filtar, dubbelresevagnen, bilbarnstolen... 
 
Bäst jag sätter igång! 
 


1 Brysselkakan:

skriven

Det kommer gå bra! Man kan faktiskt be helt okända personer om hjälp, de brukar ställa upp!

Svar: Har fått mycket hjälp, i alla fall av skandinaver! Fransmännen var mindre hjälpsamma tyvärr..
ParisLisa

2 Jenny:

skriven

Åh Göta Petter! Lycka till!!! Det kommer att gå strålande tror jag. Och jag håller med Brysselkakan. Jag hade inte tvekan en sekund! :)

Svar: :) det gick helt ok! Mest strul med annat runt omkring! Skandinaverna har varit hjälpsamma, fransoserna inte speciellt...
ParisLisa

3 Anonym:

skriven

Ha, ha, det kommer att ga bra Lisa, packa och ta sedan ut 1/4, man behover aldrig sa mycket som man tror. En tjock troja racker langt. Och sa far man val vara lite smutsig......

Svar: Smutsiga var vi, i alla fall idag :) tjejerna har varit helt otroliga men allt runt omkring har strulat! Mer om det i ett annat inlägg...
ParisLisa

4 Mammatea:

skriven

Hoppas ni går det bra!

Svar: Tack!
ParisLisa

5 paulina:

skriven

oooh jag vill också till paris! berätta me rom det gärna! :D

Svar: Det kommer det mer om!
ParisLisa

Kommentera här: