Hemma igen

Det har varit en väldigt lång hemresa från Paris idag. Och det tänker jag berätta mer om nån annan dag (mannens kommentar mitt i röran - se det positivt, det kommer bli ett bra blogginlägg!). 

Igår åt vi middag i Paris, det var varmt och livligt, och lite trångt. Och precis som vanligt. Jag hade lite tårar i ögonen av saknad ganska ofta men vet av hela mitt hjärta att vi valt rätt. Men det gör inte saknaden mindre av den där stan som jag älskar. 





1 Jenny:

skriven

Jag vet vad du menar. Jag har hittat hem på något sätt, funnit lugnet här i Sverige. Men åh, så jag saknar Paris! Och på fredag får jag åka dit. Och jag kommer nog också känna som du. Ska bli intressant att höra om er resa. Kram!

Svar: Vad kul med en helg i Paris! Njut!! Jag langtar tills jag far chansen - en middag var alldeles for lite. Kanner inte att jag har hittat hem riktigt annu, bara att det var helt ratt att inte flytta tillbaka till Paris. Stockholm kanns bra, men inte perfekt. Annu! Kram!
ParisLisa

Kommentera här: