Fraga till er!

Jag har hittat en hel del opublicerade inlagg i arkivet. Tankar och reflektioner som kandes privata eller svara just da. Nu kanner jag att det skulle vara kul att publicera och diskutera med er, nu nar jag sjalv fatt distans till det hela. Skulle ni tycka att det vore kul att lasa? Ska jag publicera nagra sadana sa far vi se om det ar nat intressant? Just dessa skulle jag verkligen alska om ni vill dela era tankar och att det kanske blev lite prat i kommentarsfaltet. 
 
Om ni ar med sa borjar jag med nagot nasta vecka nar vi ar tillbaks fran vart aventyr. 
 
Tjoho sa lange!
 
 
I Paris for 4 ar sen, ungefar da nagra av dessa inlagg skrevs. 
 
1 Jenny:

skriven

Spännande, tycker jag!

Svar: Hoppas ni inte blir besvikna! :)
ParisLisa

2 Brysselkakan:

skriven

Och vad nyfiken jag blev nu!

Svar: :)
ParisLisa

3 Ellinor:

skriven

Det är det fina med bloggandet och bloggare, att kunna dela och diskutera de där tankarna man allt som ofta går och bär på. Det finns så många fina och kloka människor där ute, du en av dem. Go for it!

4 Ellinor:

skriven

Det är det fina med bloggandet och bloggare, att kunna dela och diskutera de där tankarna man allt som ofta går och bär på. Det finns så många fina och kloka människor där ute, du en av dem. Go for it!

Svar: Tack Ellinor! Hoppas vi får chansen att ses på riktigt nån dag. Kram
ParisLisa

5 Bella:

skriven

Så kul! Nyfiken blev jag också...Jag lovar att tycka till i kommentarsfältet...

Svar: Vad bra Bella, jag litar på dig!
ParisLisa

6 Malin M:

skriven

Ja, vad spännande! ;)

Svar: :) hoppas att det blir nåt kul att läsa
ParisLisa

7 Miss Agda- Småbarnsliv o Endorfiner:

skriven

Självklart vill vi om DU är redo för det nu!

Svar: Det är jag! Det är inte så känsliga ämnen, bara att det inte kändes bra just då.
ParisLisa

8 Sofie:

skriven

Vore jättekul! Roligt att du bloggar igen.

9 Sofie:

skriven

Vore jättekul! Roligt att du bloggar igen.

Svar: Ja det tycker jag med ;)
ParisLisa

10 Emelie :

skriven

Absolut!!!

11 Emelie :

skriven

Absolut!!!

Svar: Kul!
ParisLisa

12 Linda K - Hemma hos Klintons:

skriven

Hej söt, det vore kul att få läsa och diskutera. Hoppas allt är tipptopp med dig och familjen. kram kram

Svar: Då kommer det! Inte tipp topp här hemma idag, hoppas ni mår bättre! Kr
Kram
ParisLisa

Kommentera här: