En tisdag i september

Vi vaknade pigga och glada i morse (vilken skillnad det gör när man får sova hela 5 timmar i sträck!) och kom iväg till förskolan utan problem. 

Ainhoa och jag åkte och handlade och fixade massa grejor hemma. Sen hämtade vi Amaya som hoppade i vattenpölar och åt mellis i ett litet hus i lekparken. Vi var ensamma så klart, vad gör alla med sina barn när det regnar? 

Nu på kvällen har jag varit på föräldrarmöte på förskolan. Snacka om att känna sig vuxen! Det var riktigt trevligt. Nu borde jag gå och sova, men det är ju så skönt med en stund för sig själv. 

Vad har ni gjort idag? Nåt mer glamouröst kanske? 





1 Jenny:

skriven

Vilken härlig bild detta är!

jag hade en väldigt vanlig dag med lite extra mycket jobb, en joggingrunda och lite fix inför helgen när jag ska ha trettis...

Svar: Åh vad kul med 30-års fest!! Hoppas du blir firad riktigt ordentligt!
ParisLisa

2 Miss Marie:

skriven

Haha, vi brukar också vara ensamma på lekplatsen när det regnar! ;)

Svar: Så trist, eller hur?
ParisLisa

3 mammaTea:

skriven

Så härlig bild. Lillasyster ser verkligen ut att vilja göra som storasyster.

Svar: Ja hon längtar verkligen tills hon kan vara med!
ParisLisa

4 Johanna:

skriven

Nejmen vad söta :)

Svar: Tack!
ParisLisa

Kommentera här: