Warszawavecka

Hej från fina Warszawa! Det är så roligt att vara tillbaka. Känns nästan som om vi aldrig åkt härifrån. Det är ju som hemma. 

När jag träffade vännerna i måndags så kändes det nästan som att man lagt klart ett puzzel. Vi tog vid där vi slutade, fast med två nya bebisar i gruppen. 

Amaya leker så bra med bästa kompisen och det gör ju livet så mycket lättare, eller hur? Hon var lite fundersam första dagarna, var är vi nu? Var är hemma? Men det är ju inte så konstigt. Från bästa kompisen så ser man ju in i vår gamla lägenhet och det klart hon undrar varför vi inte kan gå "hem". 

Så glad att jag bestämde mig för att åka. Precis vad jag behövde! 

Hur har ni det annars? 







1 K-L:

skriven

Hej,

Jag läste din blogg någon gång för längesen och trillade in här igen och såg att ni, precis som vi, har flyttat tillbaka till Sverige. Vi har varit här i ganska precis sex månader och kämpar med anpassningen, därför är det spännande att läsa om er anpassning.

Hälsningar, Kajsa-Lisa

Svar: Hej Kajsa-Lisa, vad kul att du hittat hit och lämnat en kommentar! Tycker det har gått bra för oss så här långt men nu tycker jag det börjar kännas lite annorlunda. Semesterkänslan är över liksom. Ska titta in hos dig också! Kram Lisa
ParisLisa

2 Linda K - Hemma hos Klintons:

skriven

Åh vad mysigt det ser ut. Och vad härligt att träffa alla vänner. Kram kram

Svar: Ja vi har haft det toppen! Kram Lisa
ParisLisa

Kommentera här: