The Swedish dream

Just nu känns livet mest som semester. Stockholm bjuder på underbara sommardagar, syrenen luktar underbart och mannen har varit ledig en hel del.

Rutinerna börjar falla på plats, vi har startat poolen och haft vänner över på fika och middag. Ainhoa sover middag o skuggan under ett träd, mannen klipper gräset och det luktar sommar.

Vi har massor kvar att göra i huset men just den här helgen slappnar vi av och njuter mest. Tror vi behöver det hela familjen. Just nu är överträffar Stockholm alla förväntningar!

Lite bilder från senaste tiden - ni kan alltid följa mig på instagram där jag är lite mer aktiv (parislisa).

1 Ellinor:

skriven

Vilka fina och härliga dagar ni haft ynnesten att njuta av. Hoppas att lika många fina dagar fortsätter att fylla ert liv.
Kram

2 Sandra :

skriven

Åh, det ser ljuvligt ut altsammans. Just som en swedish dream. Och jag håller med. Allt känns lite som semester, även fast jag jobbar. Soliga dagar. Lediga dagar. Parkdagar. Sena, ljusa kvällar och middagar med vänner. Älska svensk sommar.
Stor kram till dig Lisa!

3 Mammatea:

skriven

Härligt att njuta tillsammans. Lätt att glömma ibland med alla "måsten".

4 Miss Agda- Småbarnsliv o Endorfiner:

skriven

Men har ni pool??! Underbart! Nästa gång kanske vi kan ses hos er ? :)
Ska bli härligt att ses imorgon!
Kram

5 Linda K - Hemma hos Klintons:

skriven

Åhh ser supermysigt ut! Och ni gör helt rätt i att mysa lite och strunta i alla måsten. kramar

6 Lovisa:

skriven

Hej,

Jag har sett att du har bott i Warszawa. Ska överraska min pojkvän med en weekendresa dit i höst och skulle så gärna vilja ha lite tips på bra restauranger för både lunch och middag.

Tack på förhand!

Svar: Hej Lovisa, R20, Bistro de Paris, Charlotte (frukost, brunch), Belvedere, Mielzynski, Amber room, Rozana.For lunch, pa gatan som heter Foksal finns en hel del alternativ! Hoppas ni far det jattebra!
ParisLisa

7 Mammatea:

skriven

Sv
Hemtex. Köpt för typ två år sedan.

Kommentera här: