Syskonkärlek

Mitt hjärta smälter. Jag är så otroligt stolt över vår stora tjej. Och tacksam.

Tänk, efter alla dessa år så får vi uppleva detta. Två små tjejer, storasyster och lillasyster. Jag behöver ingenting annat än just det här, min familj.



1 Ellinor Engström:

skriven

Fantastisk bild, jag blir alldeles varm i hjärtat!

Svar: <3
ParisLisa

2 Mammatea:

skriven

Underbart! Syskonkärlek alltså. Det är grejer det.

Svar: Ja verkligen!
ParisLisa

3 Annelie-Singapore:

skriven

Syskonkärlek,stort grattis till dig och din fina familj!
Underbart!

Svar: Tusen tack Annelie!
ParisLisa

4 Miss Agda- Småbarnsliv och endorfiner:

skriven

Mmm... Vet precis hur det känns. Om någon gång så är det nu det är värt att lära sig att vara i nuet! NJUT. Kram

Svar: Det gor vi, lovar!
Kram Lisa
ParisLisa

5 Mamma:

skriven

Det är så underbart att se vårt första barnbarn mysa med vårt andra. Jag ser fram emot att mysa med båda två.

Svar: Snart ar ni har mamma!
ParisLisa

6 Emma:

skriven

❤❤❤

Svar: <3
ParisLisa

7 Bella:

skriven

Tänk så häftigt livet är, hur det utvecklar sig...
Och verkligheten slår drömmarna med hästlängder.
Wow!

Kram på dig!

Svar: Ja verkligen! Haller helt med.
Kram Lisa
ParisLisa

8 Eva:

skriven

Vilken underbar bild. Hjärtat smälter. Och som jag längtar :-)

Svar: Forstar det, snart ar han har! Snart snart!
ParisLisa

9 Sara:

skriven

Jag skriver under pâ det!

Svar: Harligt!
ParisLisa

10 Julie:

skriven

Åhh, det er så herligt! Mit hjerte smelter også, når det sker herhjemme:-)
Kram Julie

Svar: Ja visst ar det underbart?Kram Lisa
ParisLisa

11 Jenny:

skriven

Åh vad underbart! Många kramar från mig!

Svar: Mmm.. :) Kram tillbaks!
ParisLisa

12 Lena:

skriven

Grattis tills så fina tjejer! Njut av dagarna är sant som det sägs, det går alldeles för fort! Hälsar en av dina läsare Lena

Svar: Tack Lena! Vi forsoker ta vara pa varje sekund!
ParisLisa

13 Anna (Sthlm):

skriven

Grattis! Har smygläst lite här via Miss Marie. Har sex veckor till vårt andra barn kommer så vi får se om den tittar ut tidigt eller sent eller punktligt :)

Svar: Hej Anna, tack! Har minsann smyglast inne hos dig ocksa. Hopas att de sista sex veckorna gar bra.
ParisLisa

14 Anna (Sthlm):

skriven

Försökte skriva grattis här men verkar inte funka?

Har smygläst här ett tag via Miss Marie då vi också väntar vår tvåa snart. Får se om hen kommer tidigt, sent eller punkligt :)

15 Emma:

skriven

Jag försöker också kommentera men det funkar inte.
Nu då?

Fina storasyster! Vad fint! Och rörande. Jag är så glad för er skull!

Svar: Hej Emma, det funkar! Men av nan anledning hamnar vissa kommentarer under "spam", sa jag maste ga in och godkanna. Tusen tack :)
ParisLisa

16 Marianne:

skriven

Stort grattis!! Härlig bild på era tjejer!

Svar: Tack Marianne!
ParisLisa

17 Anna (Sthlm):

skriven

Jaså, så du är också en smygläsare :)

Svar: Jajamensan!
ParisLisa

Kommentera här: