Reashopping

Alskar att fa hem paket med saker jag bestallt pa Internet. Och annu battre ar det nar grejorna nasta overtraffar forvantningarna. 
 
Nar mellandagsrean kickade igang i Sverige sa slog jag till pa tre amningstoppar fran Boob Design. Har hort sa mycket bra fran dem och trojorna ar precis sa som jag vill ha dem och i valdigt bra kvalitet. Dessutom gar de att anvanda som gravid, vilket ju gor att det ar vart att spendera de extra pengarna for att fa bra kvalitet och ekologisk bomull. Skulle saga att de ar ganska stora i storlekarna. Jag gar in i v 38 i morgon och trojorna i XS passar perfekt (tanker bara anvanda en innan Pumpkin kommer. Vill ha lite nytt och frascht att satta pa mig nar magen ar "borta"). 
 
Sen blev det lite klader till bade Amaya och Pumpkin fran Villervalla. Mannen och jag alskar randigt, och garna fargglatt sa vi slog till pa en luvtroja till Amaya, ett par strumpbyxor till nasta vinter for Amaya, en pyjamas till Pumpkin och en mossa som jag inte visste om den skulle passa Amaya nu, eller om det skulle bli en Pumpkinmossa till nasta vinter. Och det far bli en Pumpkinmossa. 
 
Bada sidorna har fortfarande rea sa passa pa, speciellt om ni ar gravida och planerar att amma. 
 
 
 
1 mammaTea:

skriven

Älskar också ränder!

Svar: Det har jag sett, men aven prickar. Eller hur?
ParisLisa

2 Karin:

skriven

Jamen vad är det med randigt egentligen? Ibland känns det som att alla mina barns kläder är randiga. Och mina. Fint är det i alla fall!

Svar: Haller helt med! Tycker jag kanner mig avslappnat fin i randigt. Inte sa strikt, men trevligare an en vanlig enfargad t-shirt.
ParisLisa

3 Mikaela:

skriven

Fina kläder!!
Kram

Svar: Ja jag ar mycket nojd :) Aven med all annan leverans fran Sverige som kom i helgen, smagodis och pureer till Amaya. Och en tidning! :)Kram kram
ParisLisa

Kommentera här: