We'll always have Paris

 
Manga kanslor just nu. Och stark Parislangtan. Storstadslangtan.
 
Behover ingen psykolog for att lista ut varfor. Men Paris finns ju kvar fast jag atervander till landet i norr och ett liv langt fran vart Parisliv. Vi valde ju faktiskt bort Paris, och jag vill inte bo dar just nu. Men man far val vara lite nostalgisk? Och ha hemlangtan? For Paris ar min hemstad. Dar har jag bott storre delan av mitt vuxna liv. Paris, staden som gjorde mig till den jag ar idag. 
1 Bella:

skriven

Precis så känner jag för Barcelona. Jag har ju medvetet valt bort min stad. Älskade Barcelona för ett mycket enklare tråkigare vardagsliv i Sverige. Men det tar inte bort längtan tillbaka.

Jag har börjat blogga igen;)

Svar: Skont att jag inte ar ensam ;) Vad kul! Samma adress??
ParisLisa

2 Eva:

skriven

Det kommer att bli så bra ska du se. Vilken fin header förresten :-)

Svar: Tack! Det var verkligen dags for en ny - passar perfekt till en nystart!
ParisLisa

Kommentera här: