Lovely lovely Monday!

Vi har haft sånt otroligt väder idag. Det gör mig så glad att jag nästan känner mig hög.

Jag älskar den här årstiden i Warszawa. När våren väl kommer så blir det nästan sommar på en gång.

Jag kommer sakna det. Och mina vänner. Oj vad jag kommer sakna dem. Jag vet att jag tjatar men nu när vi räknar dagar så är det så många känslor som bubblar upp. Mina fina fina vänner.

I brist på bilder från idag så får ni dessa kloka ord från My Little Paris Facebook sida.

1 Jenny:

skriven

Härligt! En vän till mig var just i Krakow och vi pratade om att åka till Wawa. Jag har velat det ända sedan jag pluggade med en tjej därfifrån i Lund. Hon pratade om det som "Europas New York" och sedan dess har jag tänkt åka....Det blir ju bara aldrig av... :) Härligt med sol nere hos er, det är ni värda efter denna långa vinter! Kram

Svar: Nja, Europas NY vet jag inte om jag haller med om. Men absolut vart att besoka! Se till att komma ivag, ar ju dessutom billigt har jamfort med manga andra stader. Kram!
ParisLisa

2 Brysselkakan:

skriven

Känner å väl igen de där känslorna. Det är en enorm omställning att flytta tillbaka till Sverige efter år utomlands. Men sakta sakta vänjer man sig!

Svar: Ja du har ju redan gatt igenom det har.. Skont att hora att det kanns bra tillslut. Aven om det gar sakta sakta...
ParisLisa

Kommentera här: