Den dar dagen nar Mannen hoppade fallskarm

I juni forra aret var vi pa ett event pa en liten flygplats utanfor Warszawa. Vi grillade och de galningar som ville fick hoppa fallskarm. Sjalvklart nappade min man. 
 
Forra veckan fick jag bilderna som togs under dagen och de ar sa himla fina sa har kommer ett bildregn fran den dar lordagen i juni.
 
Om vi hinner innan flyttlasset gar sa kanske vi fixar en liten familjefotografering med den har fotografen. Tror ni inte det skulle kunna vara en bra ide?
 
1 Eva:

skriven

Underbara bilder! Och vilken galning till man :-) Jag är rätt övertygad att min också hade nappat. Han åkte nån slags segelflyg på sin svensexa utan problem..

Svar: Ja han ar lite galen min man. Och det verkar som om i alla fall Amaya har en hel del av hans gener ;)
ParisLisa

2 Selma:

skriven

Fina bilder!

Svar: Tack!
ParisLisa

3 Miss Marie:

skriven

Superfina bilder! Tycker absolut ni ska försöka få till en familjefotografering!

Min man har också hoppat fallskärm, men som tur är vill han inte göra det igen!

Svar: Vilken tur du har, min man gor det nog garna igen...
Vad kul att du gillar bilderna, vi har lyckats fa till en fotografering. Ser verkligen fram emot det.
ParisLisa

4 Jenny:

skriven

Ah det är fotografen som tagit bilden på din header? Jättefina bilder (vilken härlig dag det ser ut att ha varit!) och absolut en bra idé med familjefotografering ju! Kram

Svar: Precis! Och nu har vi bokat fotografering. Ska bli kul och vi gor det i den stora parken har, hoppas att det kan bli ett fint minne fran Warszawa. Kram
ParisLisa

Kommentera här: