Min träningskompis

Säg hej till Spitz, min träningskompis igår kväll. En trevlig, och väldigt söt, liten häst. Tycker att det går bättre för varje gång, och nu var det kanske lite lättare i och med att han var ganska liten. Det underlättar om man är tre äpplen hög som jag.

Och det är så himla kul! En hel timme då jag inte tänker på nånting annat. Riktigt lyxigt, och så bra rump- och lårträning!

 

1 Jenny:

skriven

Han såg snäll ut! Nästan lite ponnylik. När jag red älskade jag Connemaror. Numer hade jag ridit på vilket häst som helst, bara jag fick känna den där frihetskänslan igen... ;) Vad kul att du är igång igen!

2 Sara:

skriven

Sååå fin ju! Saknar ridningen när jag läser dina inlägg.(Har aldrig ridit på ridskola, men hade flera kompisar med häst under högstadiet och gymnasiet samt svärmor med häst.)



Kramar!

3 Emelie:

skriven

Söt! Kul med träning och gött med träningsvärk!



Nu har jag skrivit ditt önskeinlägg, det kommer imorgon!



Kram

4 Lisa:

skriven

Jenny, han var jattesnall! Och helt klart pa gransen till ponny. Men jag gillar de sma!



Sara, visst ar han? Du far komma igang om ett ar nar boysen blivit lite storre :)



Emelie, verkligen!

Kommentera här: