Det blev måndag

Och vi vaknade av spöregn mot sovrumsfönstret. Det var verkligen en sån där morgon man bara ville somna om igen. Men kollar man väderleksrapporten säger den 23-25 grader och sol till slutet på veckan, jippie!

Har laddat ner instagram. Vet inte vad jag tycker om de bilderna egentligen. Men jag testar mig fram. Här en från igår när Mannen och skruttis matar fåglarna i parken.

Happy Monday!

1 Ellinor:

skriven

Vad heter du på Instagram? Hade varit kul att följa dig även där. Du kan lägga till mig om du söker på "zamaster"

Kram

2 Jenny:

skriven

Kul att du lade till mig där. Du har privat inställning så du måste godkänna att jag ska följa dig! Kram!

3 Catrine:

skriven

Hej Lisa,



Nu ser det ut att kanske bli av med en resa till Paris ett par nätter i mitten av maj då jag fyller år :) Du får gärna ge oss lite värdefulla tips att tänka på med hotell och även vad vi bör satsa på att se/besöka i första hand när det är så kort tid där.



Vet att du skrivit en del i bloggen här. Du ska inte behöva skriva allt igen men kanske du kan ge mig lite vägledning i vilket av dina inlägg du skrivit om vad du gillar bäst i Paris? ;)



Vi tänker oss ett hotell med bra standard som ligger relativt centralt. Hoppas hoppas vi nu lyckas få mina föräldrar att vara barnvakt den helgen, det skulle vara super att få komma iväg!



Skriv gärna till min mailadress!



Varm kram

Catrine

4 Lisa:

skriven

Ellinor och Jenny, vi har ju hittat varann vid det har laget



Catrine, du har fatt mail. Har det underbart i varldens finaste stad

Kommentera här: