Ja tack!

Miss Marie bloggade om den här fina klänningen fran Gina Tricot förra veckan. Tycker den var himla fin och skulle gärna vilja ha en san i min garderob. Synd bara att Gina Tricot inte finns i Warszawa...




Gärna med ett par snygga sandaler till...

1 Mamma:

skriven

Den är jättefin, ska se vad jag kan göra men sandaletter får du nog fixa själv. Kramar Mamma

2 Sara:

skriven

Ja, det var sååå gött att se den glada gubben i fredags. :)

Nu hoppas jag bara på att vi får tillbaka en perfekt liten blastocyst på torsdag!



Vad fin du blev i håret förresten!

KRAM

3 Jenny:

skriven

Ja den är fin! Jag har dock inte sett den irl än, det måste man alltid göra tycker jag. Lågbudgetkedjorna har ibland en tensens att visa kläderna väldigt fint online men sedan är materialen lite för "slirviga", som min mamma skulle säga, i verkligheten. Du får hojta till nästa gång så kirrar jag svenska kläder åt dig! Och jag håller med Sara, jättefin i håret! Jag kirrade också kortare frisyr förra veckan, dock inte alls så kort som ditt. Men ändå! :) Kram

4 Mamma:

skriven

Hej Gumman! Klänningen är postad idag, som brev hoppas den passar. Kram Mamma Ps. såg att paketet är utkvitterat nu.Ds

Kommentera här: