Dagarna gar..

... och det gar alldeles utmarkt att vara ledig. Tanker inte klaga nar vadergudarna dessutom gett mig mellan 20 och 23 grader varje dag sen jag stangde av jobbdatorn.

Det ar mycket som snurrar i huvudet just nu. Tiden gar helt plotsligt ganska fort. Vi har en hel del att fixa och jag orkar inte alls mycket langre. Ar helt enkelt for tung for mina sma fotter som inte orkar bara mig nagra langre strackor. Tur att mamma kommer och styr upp det hela i helgen.

En annan sak, hur lange man an langtat och hur lycklig man an ar sa tror jag att det ar omojligt att inte marka forandringarna som ens kropp gar igenom. Kroppen ar ju otrolig som anpassar sig och faktiskt skapar ett alldeles nytt liv. Men nu maste jag bara skriva det har anda... Idag nar jag provade klader pa h&m och fick chansen att se mig i spegeln bakifran sa fick jag en flash till ett visst Sex & the City avsnitt dar en inte alltfor vacker rumpa visas.... 

Kolla in minut 2.50 om ni onskar mer detaljer.  Och snalla ni, om ni sa maste ljuga er bla sa sag att det gar att trana sig tillbaks till sin gamla rumpa ;)



1 Ellinor:

skriven

Haha, så farligt är det nog inte ;)

Mysigt att ha mamma på besök. Hoppas ni får några riktigt fina dagar tillsammans.

Kram

2 Mia:

skriven

Hahaha, Lisa det tror jag inte på. Du som är så rak och smal i kroppen vanligtvis, tror du gått och fått en härlig booty nu - njut av den!

3 Emelie:

skriven

Man får lov att tycka att det är jobbigt att kroppen förändras. Det har ingenting med längtan att göra. Det är en stor förändring!



Kram

4 Sara:

skriven

Det går att träna sig tillbaka till sin gamla rumpa.. :)



Skämtåsido, jag tror du har en kanonrumpa fortfarande, om än något större.

Men jag tror alla tycker förändringen kroppen går igenom är mer eller mindre jobbig, så du har all rätt i världen att "klaga" lite.



Kramar

Kommentera här: