Nu aker vi!








Nu är det äntligen var tur att aka pa semester. Riktig semester. I värmen, vid havet, bara vi tva. Det har varit en lang och tuff vinter pa manga sätt. Nu vet jag att man klarar mer än man tror. Att trots att det känns som om man aldrig kommer orka komma tillbaks sa gör man det. Tack vare kärlek, familj, vänner och vila sa tog jag mig upp. 

Vi är verkligen värda den här semestern. Sa nu sticker vi! Och bloggen hänger med, sa jag hoppas kunna bjuda pa lite fina bilder fran Vietnam inom en snart framtid. Innan dess sa kanske det poppar upp inlägg som jag redan förberett.

A bientôt!
1 Fialisa:

skriven

Ha en riktigt härlig semester och njut av varandra! :)

2 Petra:

skriven

Ha världens bästa semester. Är jättesugen själv på Vietnamn så jag väntar på spänning att få höra hur du har haft det.

Kram

3 Sara:

skriven

Ha det så himla gott nu och mys i massor. Det är ni helt klart värda.



Samla massa energi nu så kör vi ihop sen!



Flyg lugnt!

Kramar i massor

4 Plusresan:

skriven

Hoppas det blir en underbar semester!!! Det har ni verkligen förtjänat. Ser fram emot massor med bilder och kommer, trots att jag är nyss hemkommen från Thailand, vara såååå avundsjuk! =)



Det var nog ingen dum idé att ha ÄP på din födelsedag. Blev ju 11 fina ägg! Och grattis till dig såklart! =)

Så ska jag göra mitt bästa med att producera ett stort och strålande plus till när du kommer tillbaka =)



KRAM!!!

5 Ellinor:

skriven

Jag hoppas att ni ska få ordentligt med tid att njuta av både varandras sällskap såväl som härligt väder och vacker natur.



Kram

6 Åsa:

skriven

Stora kramar och ha en riktigt underbar semester, det är ni värda!

7 Catrine:

skriven

Önskar er allt gott på resan, njut i massor! Det kommer nog bli en jättebra resa. Hoppas din födelsedag var bra! GRATTIS, om än lite sent... Många kramar från Catrine

8 Pia:

skriven

Ha en underbar semester och grattis (i efterskott tror jag...). Njut av ett vackert Vietnam med god mat och underbara manniskor!

Kram

Pia

Kommentera här: