ögonen gar i kors

Ville bara titta in och säga hej fran Belgien, har precis kommit hit fran Hamburg. Har haft tva superintensiva dagar med sma 5 minuters pauser och 25 minuter för att äta och middag tillsammans igar kväll... Mötet har gatt himla bra och var verkligen givande men nu far det inte plats sa mycket mer i min lilla hjärna. Stressar dessutom som en galning för att fa ihop Dubairesan och allt som maste förberedas. Nu hoppas jag att det är klart, mandag 17.00 sticker jag. (Pia och Catrine, jag mailar er sa fort jag kan!)

Det blir inte sa langt inlägg, ville bara vinka lite! Vink Vink! Sitter nere i lobbyn och jobbar för internet funkade inte pa mitt rum. Grrrr... Imorgon hoppas jag pa liiiite mer tid och bättre Internet uppkoppling.

Kram och god natt!

1 emma:

skriven

kul att det går bra efter årets tuffa start! trevlig resa =)

2 Plusresan:

skriven

Låter som att du har det riktigt stressigt, MEN härligt!!! =)



Hoppas att allt går bra med din dubairesa och att du får komma iväg! Det låter verkligen spännande och lyxigt ;)

3 Ellinor:

skriven

Hoppas att allting går bra, stressen till trots.



Stor kram

Kommentera här: