En sån där dag...

Ja, igår var det en sån där dag. Ni vet, när man inte ens hinner äta lunch förrän 16.30... En sån där dag när man trodde allt var under kontroll och så under eftermiddagen spårar det helt ur och man drunknar i jobb. Dessutom kom teknikern som skulle fixa vårt trådlösa internet mitt i veckans viktigaste konferenssamtal. Lite av en utmaning att jonglera polska med en massa viktiga tekniska detaljer med kollegorna.

Klockan sju stängde jag ner och gick till poolen. Målet var att få jobbfrustrationen ur kroppen. Och efter en kvarts bröstsim började det kännas bättre. Efter en halvtimme var den borta. Vet att jag är otroligt lyckligt lottad som har tillgång till en pool som ingen verkar använda. Jag älskar den. Känns redan nu som om den kommer behövas ikväll igen...





MissAgda skrev dessutom väldigt positivt om simning just igår! Titta in hos henne.  

1 Sandra:

skriven

Vad härligt att kunna ta sig några simtag i lugn och ro, jag förstår att du finner lugnet där.

Hoppas du går en fin helg till mötes.

Stor kram!

2 Annika:

skriven

Wow, det där såg ljuvligt ut. Jag gillar också att simma men det ska helst vara i den där typen av miljö och inte en stökig bassäng som luktar massa klor och är fylld av stökiga barn :)

3 Basilika:

skriven

Ah, jag vet precis vilka slags dagar du menar...



Jag skulle vilja simma oftare, men min pool

(http://basilika.blogspot.com/2010/08/london-fields-lido.html) ligger lite för långt bort för en simtur efter jobbet en vardagskväll.



Ha en fin helg!

4 Miss S:

skriven

Wow, det där är verkligen lyxigt! Har ni poolen i huset där ni bor? Er nya lägenhet ser finfin ut! Trevlig helg!

5 Miss Agda:

skriven

PRECIS så känner jag just nu, precis så! Dessvärre har jag inte tillgång till lika lyxig bassäng, men de senaste gångerna jag simmat har det varit väldigt lite folk i simhallen iaf. Blir säkert värre när hösten börjar på riktigt. Kram

6 Åsa:

skriven

Japp, ser inte så dumt ut varken poolen eller er nya fantastiska lägenhet. Kanske får ta en tripp över och hälsa på dig snart, brownies lät gott också! :-)

7 Jenny:

skriven

Jag tänkte redan på förra simmarbilden att det där är jag sjukt avis på. Och när jag sedan fick reda på att poolen alltid verkar vara så där tom. Det är verkligen en av mina våta drömmar.



Fina bilder på lägenheten också!

Kommentera här: