God morgon älskade Paris

Solen skiner, det är varmt och Paris är precis som vanligt. Det tutats, folk stressar ner i metron, killarna säger Bonjour och flörtar lite med sommarklädda tjejer, andra tar en kaffe och en cigarett på en terass innan de skyndar vidare till jobbet, det klagas och muttras lite här och var. Och jag älskar det.










1 Sara:

skriven

Gud vad jag längtar till Paris. Var där 2 veckor för några år sedan och äääälskade det.

Dock är min kära sambo av tanken att det är roligare att åka till ett nytt ställe, än tillbaka till en stad vi redan varit i..

Vi kanske skulle ha bloggträffen där. :)



Spännande med koll för dig nu då, hoppas det blir bra till slut!



När glada gubben dyker upp så blir det insättning tre dagar senare. Så det hade varit perfekt om det blivit omslag igår eller idag för då kunde jag åkt på helgen, men nu får jag ta ledigt en dag nästa vecka istället.

Om nu något av eskimåerna klarar sig.. har två kvar.



Hur många har ni?



Ha det så gott i kärlekens stad nu Vännen och njut för mig också!!

Kram kram Sara

2 Plusresan:

skriven

Jösses vad du flänger! =)

Förstår att det är jobbigt, men samtidigt måste det ju vara alldeles underbart. Miljöombyten, härliga temperaturer, vänner och god mat.



Hoppas allt går bra med jobbet!!!



STOR KRAM

3 Sandra:

skriven

Åh, så härligt det ser ut!



4 helena:

skriven

hej..åhh. jag längtar också dit..har bara en fundering. bilden som visar en "bistro"..vart är den? känner så väl igen den och tror jag varit där och fikat.

5 Nenne:

skriven

Ååååh va jag är avundsjuk! Älskar paris och det finns ingen bättre tid att vara där än nu. Trevlig valborg! kram Nenne

6 Ferferi:

skriven

Välkommen! Paris har varit fantastiskt den här veckan! Hoppas du får en trevlig vistelse. Imorgon är ju Valborg också.

7 Petra:

skriven

Åh! Paris! Där vill man verkligen vara så här års. Allt bra med dig? Kram Petra

8 Carolline:

skriven

Jag håller med övriga "talare", vilken underbar tid att vara i Paris!

Hoppas du får en härlig Valborgshelg!

Kram Caroline

9 Catrine:

skriven

Härligt att du får vara tillbaka en stund i den stad du tycker så mycket om! kram

Kommentera här: