I love my new shirt!

Otroligt lungt pa jobbet idag. Ibland blir det sa när man jobbar i projekt, det kommer dagar när man bara väntar pa svar och resultat fran andra innan man kan fortsätta.

Sa jag passar pa att slänga upp en dagens för jag är nämligen helt kär i min nya skjorta fran Zara. Sa illa att jag nog sticker tillbaks och köper fler färger! Gillar ni den? Skönt att sätta pa sig nat som inte är svart, gratt eller brunt dessutom. :)







Och jeansen, mina älskade jeans fran Sass & Bide som haller pa att ramla ihop. Spelar ingen roll hur manga jeans jag köper, de här är de bästa! Stövlarna har jag köpt i Aten. Ibland funderar jag pa att aka tillbaks dit bara för att köpa stövlar. Hela butiken luktade läder och det fanns massor, allt i riktigt läder till humana priser!

Skärp och väskan är ocksa i läder och kommer fran min lilla guldgruva här i Paris som jag skrivit om tidigare. Blir nog ett besök nästa vecka.

Och ni ser väl att Hope armbandet är med? :)
1 Petra:

skriven

Jättesnygg både skjorta, byxor, stövlar och väska.

2 Pernilla:

skriven

Skjortan är jättefin! Du är jättefin!



Kram / Pernilla

3 Maja: STYLE & LIFE by LEIA:

skriven

byxorna sitter ju som en smäck....klart du älskar dom. Och blusen.....mums....du är jättefin i den:) Längtar till den dagen jag har lust att sätta på mig en instoppad blus i jeansen...ska bara ta några fler promenader;)



kramar

4 Ellinor:

skriven

Köpa en i varenda färg du hittar; den var superfin!

Visst är det lusigt det där med jeans. Det spelar ingen roll hur många nya par man köper, man återvänder ändå alltid till favoriterna ;)

Kram

5 Julie:

skriven

I love it too:-)

Kram

6 Miss Agda:

skriven

Snygging där! Precis en sån outfit som jag tokgillar och JA, blusen är supersnygg. Älska puffärm (A kallar mig för Puffis ibland för han tycker jag har för många blusar och kavajer med just puffärm)!

Kram

7 Lisa:

skriven

Nu ska jag minsanna ta och börja svara pa era kommentarer igen, nu är det slut pa vilandet!



Tack Petra!



Och tack Pernilla!



Maja, tack sötnos! Med allt jobb du verkar ha i ditt nya hus sa behöver du inga promenader :)



Ellinor, ja det är verkligen sa! Jag bara hoppas att dom här inte ska spricka i rumpan oxa! ;)



Julie, :-)



MissAgda, tack!! Visst är det fint med puffärm! Minns att du hade det sist vi träffades!



Kram pa er!



8 Emelie:

skriven

Åh skjortan är ljuvlig! Jag älskar modellen med puffärm och alla knapparna. Så fin!

9 Solli:

skriven

Älskar din outfit! Skjortan är jättefin och jeansen sitter som om de var gjorda för dig! kram!

10 Lisa:

skriven

Emelie, tack! Jag med, känner pa mig att den kommer bli en riktig favorit!



Tack Solli! Haller pa och leta efter var jag kan köpa jeansen som inte längre finns pa Sass & Bides hemsida. Perfekta jeans kan man väl inte fa för manga av? :)



Kram Lisa

Kommentera här: