Acapulco - Another World!

Jag tror att jag drömmer! Igar akte vi fran Mexico City till Acapulco med vara vänner. Att vi hade hyrt ett hus visste jag redan men hade aldrig kunnat ana vilket typ av hus... Har aldrig sett nat liknande. Huset är enormt. Fem stora sovrum, alla med stora privata badrum och vissa med egen uteplats. VI har en kock, en bartender, en servitör och en städerska. Vara vänner har dessutom tagit med sig "nanny". Helt galet. Jag lyfter inte ett finger.

Allt är möjligt här... I eftermiddag kommer en tjej och gör manikyr och pedikyr pa mig och killarna ska fa massage. Jag är i en annan värld.... Det gäller att inte vänja sig ;)

Här kommer bilder fran paradishuset!







1 Jenny (Mademoiselle J):

skriven

Åh, det är precis så en semester ska vara! =D

2 Petra:

skriven

Jag saknar ord...för det första vill jag norpa ödlorna på väggen - de är urcoola...och för det andra vill jag också vara i Acapulco och njuta av solen!!!

3 Rebecca T:

skriven

Det ser helt otroligt härligt ut! :)

4 Alexandra:

skriven

Åh vad härligt det ser ut! Kan inte annat än att bli lite avundsjuk och önska att jag också hade lov och semester! Ha det fortsatt jättebra och semestra lite för mig med =)

5 Anna:

skriven

OH MY GOD! Det var nog det underbaraste och finaste jag sett på länge. Vilka fina bilder!! NJUT av er semester och ha det riktigt underbart!

6 Sara:

skriven

Vilken drömsemester!

7 Mamma:

skriven

Hej Gumman! Vilken otrolig lyx, det vore inte dumt att få vara där med er. Här är 3 minus och himlen är grå, vilket den har varit väldigt länge nu.Jag är riktigt avundsjuk, passa på att njuta och hälsa alla från Pappa och mig. Jag köpte en grön spikmatta till dig igår kanske kan vara bra att ha när du kommer hem från lyxen. Pussa och kramar från Mamma

8 Batgirl:

skriven

oj, oj.. det är verkligen en HELT annan värld! Underbart härligt ser det ut att vara..

9 Mia:

skriven

Men jisses vad underbart! Åk aldrig hem, vänta på mig. Ska bara spara ihop lite pengar så kommer jag! Hur hittade det ni huset?? För det är väl inget hotell?



Förresten det här med yogan, tror det är perfekt får såna som oss som har en stressig livsstil vare sig det gäller jobb och studier. Vill verkligen lära mig att varva ner snabbt.



Kram Mia

10 Anonym:

skriven

Wow! Det ser ut som bilder från en katalog! Helt perfekt, hoppas ni får en jättebra semester!

11 Cicci:

skriven

Wow! Det ser ut som bilder från en katalog! Helt perfekt, hoppas ni får en jättebra semester!

12 Miss Agda:

skriven

Men vad säger du?? Det där måste nog ändå vara en dröm! Kram igen

Kommentera här: