Vart hem blir nagon annans hem...

Ibland gar det fortare än man räknat med. Var Parislägenhet har blivit uthyrd. Vi är självklart glada och lättade men det känns lite konstigt. Om en manad  sa kommer nagon annan kalla var lägenhet för sitt hem. Hemma, chez moi, my place, mi casa... Och ja, vi har ju redan ett hem, där vi trivs alldeles utmärkt. Och det är inte lätt att försöka ta hand om tva lägenheter samtidigt. Och hyran vi far in tackar vi inte nej till. Men ända...man har väl rätt att tycka att det är lite sorgligt?

Och ja, som vanligt när det gäller oss sa blir det lite kaos. Lägenheten är uthyrd möblerad till den 27 december. Nya hyresgästen flyttar in den 29:e och vill inte ha möblerna. Great. Nemas problemas. Vi bokar om. Var skidsemester far vänta en dag... för den 28 december avbryter vi jul och nyarsfirande för att aka till Paris och bära möbler. Mais oui..! Nan som är sugen pa att ge oss ett handtag? ;)





I can't wait... ;)


1 Ellinor:

skriven

Förstår att det är lite blandade känslor men det ska nog gå bra ska du se.

Lycka till!

2 Annelie:

skriven

Jag förstår precis, har flyttat omkring här i Uppsala minst 13-14 gånger innan jag fick mitt 1a handskontrakt.

Hur länge kommer ni bo i Polen?

Lycka till:)

3 Karin:

skriven

Hahaha, vad skön du är som ser till att fota mitt i flytten - jag slår vad om att mannen tyckte att det var det perfekta tillfället, va!? ;)



Lycka till med flytten! Klart att man får tycka att det är lite sorgligt, men jag är säker på att Paris kommer att vänta på dig. Kram.

4 Mamma:

skriven

Hej Gumman! Skulle gärna komma och hjälpa dig men det är lite långt och lite för kort tid. Ni ska ju på skidsemester. Puss o kram Mamma

5 Mamma:

skriven

Hej Gumman! Vi skulle gärna komma och hjälpa er men det är lite för långt bort, speciellt när ni ska på skidsemester när ni är klara. Puss o kram Mammma

Kommentera här: