Un peu de champagne avec les garçons

Igar var det äntligen dags att träffa dom igen, mina mycket saknade vänner: "Les Garçons"!

Vi började med en apero hemma hos dom, rosa bubbel och lite tilltugg. Sen akte en flaska rött fram, och fler tilltugg. Vi hade ju sa mycket att prata om efter en hel sommar utan att ses och vi skrattade sa vi grät vid flera tillfällen.

Vid 22 tiden bar till av till Chez Prosper, grabbarnas stammisställe. Fullproppad med folk som vanligt, och massor med god mat. Jag at samma sak som alltid, ibland undrar jag hur jag far i mig allt? ;)

En Pariskväll helt i min smak. Det var sa underbart att träffa dom igen, och att veta att det inte tar sa lang tid tills nästa gang.


1 Solli:

skriven

åh, vad trevligt ni ser ut att ha haft det :-)



Paris är en underbar stad, jag hoppas jag kommer kunna åka dit snart.



Kram!

2 Lisa:

skriven

Solli, det hade vi verkligen! Och ja, Paris är underbart...



Kram!

Kommentera här: