Trevlig resa!

Är inte alls avundsjuk pa alla som ska till Thailand i dagarna som kommer... Min vän Anna och min bror tex. Fast inte tillsammans alltsa! ;) Gud vad jag skulle behöva lite sol och semester just nu. Var Mexico resa känns otroligt langt borta...

Brorsan ska ner till Phuket och bo med Moster och Morbror i deras lägenhet i Kalim Bay... Alldeles alldeles underbart!

 


Hoppas att ni far en toppenresa! Och sola lite at mig oxa :)

Buenas noches!
1 Anna:

skriven

Tack Tack!! Är nästan lite avis på mig själv :) Kram A

2 MissStorm:

skriven

Du, det där såg inte så tokigt ut! Göm dig i brorsans resväska!

3 Mikaela:

skriven

Min syster med familj är också i Thailand så vi kan vara avundsjuka tillsammans!



Kram Mikaela

4 Fröken Isakson:

skriven

Åh vad härligt att ut och resa. Lite sol och värme. VIll också. kram

5 Miss Agda:

skriven

Åh vilka härliga bilder! Där skulle man vara nu....

Kommentera här: