Så blev det...

Idag tackade vi nej till en utlandsflytt (alltså utomlands härifrån sett..)... Det komiska är att det är en sån här typ av tjänst och flytt som vi "drömt" om i flera år och som min man jobbat så hårt för. Men timingen var helt fel! Vi har precis köpt lägenheten och jag börjar mitt drömjobb om några veckor.. Så vi bestämde att det var min tur nu och vi hoppas på en europaflytt nästa sommar (2009), och blir det inte det så tackar vi nog ja till en flytt längre bort. Jag skulle att det var ganska spännande...!

I fredags satt vi alltså på vår favvo Thai restaurang och vägde för eller emot... Hade dessutom 2 städer att välja på.

Hit.....?
image152


Eller hit.....?

image151


Eller stanna i Paris i minst ett år till och kanske kanske gå miste om att detta händer igen? Vi tog risken...

Nån som vill chansa på vilka städer det gällde?
1 Mikaela:

skriven

Både M och C ser ju ut som varma ställen - jo jag ser vilka städer det är. Hahaha - gissa hur jag klurade ut det, har aldrig varit i någon av städerna!!

Hur som helst är det skönt att ni har bestämt er, men det kan inte varit så lätt då ni längtat efter detta. Men det kommer säkert fler erbjudanden!!
Nu har ni ju närmare hem (till Sverige då), Moa frågade för ett tag sen om ni kommer och hälsar på i sommar "som vanligt". ;-)

Hon opererades i torsdags igen, tog bort skruvarna allt är bra och hon är tillbaka i skolan idag.
Nej, vi måste verkligen höras, nu börjar jag skriva allt här.... Ringer dig ikväll!!

Bamsekramar

Kommentera här: