Nya grejor

Som sagt, shoppingen gick lite överstyr igår. Ett besök till h&m och Zara var allt som behövdes... Det är galet att shoppa med Rosa, hon har alltid nån superbra förklaring till varför vi måste ha just det, och det och det och det....

Vi började på h&m. Hittade så mycket grejor så kunde knappt bära runt på allt. Möttes upp mitt i butiken för att göra en liten check, vad "behöver" vi verkligen... Det här kom jag hem med:

image137


Armband, örhängen och halsband! Älskar halsbandet!

image138


Svart kavaj behövs alltid på jobbet, speciellt nu.

image139


Den blå/vita var slut, men gillar den här bättre! Visste inte att den fanns i vitt. Tänk solbränna och röda skor! :)


image140


Ny favorit! Älskar ärmarna och att det är små onsynliga fickor i sidorna. Kan göras lite mer sommrig om man matchar med gult tex.

Så med allt det här i en megastor påse skulle vi bara snabbt kolla in på Zara som ligger vägg i vägg. Rosa ville visa ett par skor som hon var kär i. Det var ju lättare sagt än gjort. Zara har så otroligt mycket fina skor just nu. Paret som Rosa ville köpa satt inte så bra på henne, men perfekt på mina fossingar. Och det är sååå snygga ;)  Hur skulle jag kunna lämna dem där?
När vi står där i valet och kvalet så vrider Rosa på huvudet och hittar ännu ett par. Låga boots, i mocka, med dragkjedja i sidan och "silver" klack. Hmmmm.... ;) Det var kärlek vid första ögonkastet, och båda paren fick följa med hem...

image141


Svart och brunt, passar till nästan allt och med vädret här i Paris så kan jag ha dem året runt!

image142


Coola va?

Sitter nu och funderar på hur jag ska förklara alla dessa inköpen för min kära man.... Tur att vi snart flyttar så att vi i alla fall får mer plats... ;)
1 Mikaela:

skriven

SNART flyttar...??? Det var verkligen för länge sen vi hördes!! Kram

2 ParisLisa:

skriven

Ja du, här händer det grejor! :) är ni hemma i helgen, vi kan väl höras då? Vi fick ett infall och köpte en lägenhet här i Paris för 2 veckor sen :) Vi har en vägg som behöver tas ner dessutom... ;) Skoja bara!!! Kram kram

3 Mikaela:

skriven

Ja, vi kommer så gärna och "klappar ner den"!! ;-) Kram

Kommentera här: