Sommarkonsert

Så var det då äntligen dags för sommarkonserten på förskolan som barnen övat till i flera månader. Jag tyckte det skulle bli mysigt och såg framför mig hur jag skulle stå där med en tår i ögat när barnen sjöng fint. 
 
Tji fick jag när inget av barnen ens sjöng ett enda ord. Den lilla vek inte från min sida och den stora såg mest plågad ut den lilla tiden hon var på scen. 
 
Ja ja, inte mycket att göra åt. Sen blev det glass och parkhäng med bästisarna hela eftermiddagen och nu sover de sött. Mina stjärnor! 
 
Stor eloge till dessa underbara lärare som sjöng och kämpade med 25 ungar i  30 graders värme och stekande sol! 
 


1 Fröken L:

skriven

Haha, har varit med om det där så många gånger med mina killar. Man har sett fram emot ett mysigt luciatåg till exempel och istället har man en klängande pepparkaksgubbe i knät som vägrar vara med :-) Önskar dig en härlig vecka!

Kram Linda

Svar: Men vad skönt att man inte är ensam i alla fall. :) vad jag minns var jag exakt likadan så det är väl bara att acceptera. Kram Lisa
ParisLisa

Kommentera här: