Someone went shopping

And it was finally me!

Bästa kompisen är i stan och det betyder barnfri shopping. Det var... längesen!

Jag släppte loss och fick med mig en massa fint hem. Och vi hade så himla kul. Bästa köpet? Kuvertväskan som inte alls ser ut som om den kommer från New Look och som jag dessutom fick 25% rabatt på.

Ikväll? Middag på favvorestaurangen och jag tänker fira polska morsdag med ett glas champagne!

1 Miss Marie:

skriven

Snygga inköp! Väskan såg verkligen inte ut att komma från New Look, den var riktigt snygg! Jag brukar också hitta en del saker där!



Det är svenska mors dag på söndag också, så du får fira dubbelt! :)

2 Emelie:

skriven

Åh så mycket snyggt!

3 Jenny:

skriven

HÄRLIGT, det är du värd! Bra med multikultifamiljer, då blir det många mors dag! :) KRAM och trevlig helg!

4 Emmama:

skriven

Så mycket fint! Jag drömmer om ett par somriga byxor, ska ut och titta i veckan... :)

5 Diana MArks:

skriven

I love the last purse



check out my blog and, if you want, let's follow each other on GFC or Bloglovin' or both ;)



www.LAByDiana.com

6 Solli:

skriven

Great shopping! Ballerinaskorna är jättesöta, vart hittade du dom?

7 Vicky:

skriven

Hallå :) Schysst blogg. Undrar nyfiket vilken din favorit restaurang är? då jag befinner mig i wawa några ggr /år.



Mvh

8 Fröken Isakson:

skriven

VIlken härlig shopping. Väskan är galet fin. kram kram linda

Kommentera här: