Wild'n crazy

Ja så kände jag mig i fredags när jag inte kunde låta bli att köpa den här klänningen från h&m. Den var ju så himla fin! Bara att hoppas att jag kommer i den så småningom också!





Sen, hm, host, harkel, räknade jag de klänningar jag har hängades i garderoben och fick en liten chock. Handen på hjärtat tjejer, vet ni hur många klänningar ni har? De är nog fler än ni tror ;) Och då menar jag alla typer av klänningar. Sommar, vinter, långa, korta etc.
1 Therese:

skriven

Tänkte först att det kan ju inte vara så många, men sen kom jag ju på att jag har ju också den och den och den.... =)

2 Miss Marie:

skriven

Jag har sjukt många, men jag använder i stort sett alla. Eller ja, inte nu när jag ammar, då får bara de ammarvänliga vara med o leka... :)

3 Mamma:

skriven

Jättefin klänning, du kommer att kunna ha den senare. Jag har en massa klänningar som krympt men de hänger ändå kvar. :-) Kramar Mamma

4 Lisa:

skriven

Therese, precis.. Man har fler än man tror!



Marie, skönt att du har sjukt manga. Da ligger jag nog lugnt till ;)



Mamma, jag hoppas det! Sa konstigt det där med klänningar som krymper i garderoben ;)

5 Mia:

skriven

Underbara färger, jag gillar din stil med eller utan mage. Kul att se nån som gillar kläder och har stil även när man är på smällen! Det är rätt sällan man gör det, ni som är gravida, ni är så vackra, ni ska vara stolta och visa magen.



...och ja, jag har många klänningar, och nu när jag är mammmaledig har jag gått ner vikt så jag kan ha de jag hade när jag var student och flängde mellan universitet, jobb, pojvän, shoppingturer, fikarundor, strandpromenader...



6 Lisa:

skriven

Ah tack Mia, sa himla kul att höra! Gillar kläder men maste erkänna att det inte är sa lätt med stor mage och onda fötter. Sa det gör mig himla glad att läsa dina ord.



Och visst är klänningar underbara? Man skulle ju kunna ha hur manga som helst ;)

Kommentera här: