Finlunch



Igar var vi ivag pa lunch pa Belvedere, en av Warszawas finaste restauranger vagar jag nog pasta. Det ar dags for nagra av vara narmaste vanner har att flytta vidare sa vi lyxade till det lite och traffades alltsa pa Belvedere.

Vi kladde upp oss dagen i ara, Amaya i en klanning fran Petit Bateau och jag forsokte matcha henne i min klanning fran Gina Tricot. Mannen, ja han har i alla fall ett par jeans fran Hugo Boss.

Amaya skotte sig jattebra och vi hade verkligen en jattetrevlig lunch. Skont att fa komma ut lite!



Man blir trott av att ga pa restaurang...




 

 

Amaya och tio Chiqui (ja, farbror Chiqui alltsa)

1 Marie:

skriven

Vad fina ni är! Amayas klänning är ju supersöt o jag gillar verkligen din klänning, du är jättefin. Maten ser smaskig ut...

2 Marie:

skriven

Vad fina ni är! Amayas klänning är ju supersöt o jag gillar verkligen din klänning, du är jättefin. Maten ser smaskig ut...

3 Bodypalace:

skriven

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är vackra & unika

4 Tea:

skriven

Vad fina ni är!

5 Emelie:

skriven

Vad fina ni är allihop, speciellt Amaya i superfin klänning! Skönt att det funkar bra att gå på restaurang, man behöver lite omväxkling!

6 Emelie:

skriven

Just det. Det blev en Brio Sing, haha, riktigt svennebannan-val ;) Sen funderar jag på en sådan skötväska som du har. Den är ljuvlig men den är ju nästan dyrare än vagnen...Vi får se. Jag ska kolla sidorna du tipsade om igen!

7 Pia:

skriven

Vad fina ni ar! Amayas klanning ar jattefin! Petit Bateau har sa fina klader! Maten sag otroligt god ut!

Kram!

8 Fröken Isakson:

skriven

Hon är ju helt bedårande söt. Och vad snyggt ni matchar varandra. Hoppas du har det toppen söta. kramar Linda

9 Miss Unruly:

skriven

men hjalp vad snygg du ar och nyss fatt barn! ser riktigt gott och trevligt ut - forstar att det ar kul att kla upp sig och fa komma ut med lilltjejen :)



ha det gott! kram

Kommentera här: