Nu är det klippt!

Äntligen går det åt rätt håll! Håret är klippt kortare än på länge, det är uttunnad och slingat. Känns fräscht och förhoppningsvis går det nu lite fortare att fixa.

Fick dela upp besöket i två, först slingor och sen klippning, för att bespara ryggen flera timmar i sträck i en frisörsstol.

Så, vad tycks?






Koncentrera er på håret, inte min konstiga min är ni snälla.
1 Mikaela:

skriven

Jag ska ju inte gå så långt som det stod på FB (hår man kan döda för), men jag skulle ge mycket för att få byta bort mitt tunna skithår!!!

Kram

2 Mamma:

skriven

Du är jättefin gumman.Kram Mamma

3 Annelie - Singapore:

skriven

Jättesnyggt, är det det som kallas uppklippt Bob?

4 Anonym:

skriven

psssssst, om jag fâr säga en grej... sâ skulle det vara att du ser som om du väntar en liten mini Lisa, en tjej alltsâ, men det kanske du redan visste?

Kram

5 Anna - Swaussie:

skriven

Hej,

roligt att hitta ännu en utlandssvensk som bloggar. Har en liten samling och lägger naturligtvis till din blogg i min blogglista - Svenskar på vift (http://swaussie.blogg.se/2010/october/svenskar-pa-vift.html)

6 Anna:

skriven

jätte snyggt! jag önskar att jag vågade göra samma!

7 Lisa:

skriven

Mikaela, önskar att jag kunde ge dig allt som blev över ;)



Tack mamma!



Annelie, ja det är nog möjligt! Later bekant.



Anonym, säger du det? ;) Vem är du?? :)



Anna,kul att du hittat hit! Ska genast kika in hos dig.



Anna, tack! Det klart du vagar! Kom igen! och hör av dig med resultatet.

8 Jenny:

skriven

Supersnyggt! Och minen också för den delen! ;) Kram

9 jenny_maria:

skriven

det var ju precis en sån där frisyr jag ville ha sist jag var hos frisören! Frissan tittade på mig, drog lite i mott hår och undrade om jag ville föna, våffla underhåret och fixa med det vaaaarge morgon? Ett finare sätt att säga att jag itne har tillräckligt mycket hår ;-)



Ja, jag diggar din nya frisyr skarpt :D

10 Emma:

skriven

Jättefint blev det! Tjock, fint glänsande hår har du också. Njut av Sverige och smågodiset nu!

Kommentera här: