Köp Amelia!






Nu tycker jag att ni alla i Sverige ska skutta iväg och köpa senaste avsnittet av Amelia. Där kan ni nämlingen läsa om världens bästa Anna. Hur det var när hon fick sitt cancerbesked, om familjen och vännerna som fanns där under behandligen och hur hon mår nu. Passa även på att stödja Rosa Bandet!

Anna har verkligen tagit sig igenom det senaste året med en sån otrolig styrka. Jag vet inte hur hon har gjort det och är otroligt stolt och glad att hon är just min vän. Och viktigast av allt är ju att hon idag är cancerfri!


1 Emelie:

skriven

Jag prenumererar och har redan börjat läsa alla sorgliga och upplyftande berättelser av starka kvinnor och deras nära. Det är en sådan förrädisk fruktansvärd sjukdom men det är fint att vi har kommit så långt, att det finns så stora chanser att bli bättre och till och med bra. Det gäller att fokusera på det positiva. Jag ska läsa extra om din Anna såklart.



Kramar

2 Anna:

skriven

Tack vännen! Vi hörs under dagen idag! KRAM

Kommentera här: