Jag heter Zara i andranamn

Nu kommer en sån där "outfitsbild" igen. Två anledningar. Jag tycker att jag är fin idag, det kan man väl få tycka på en annars ganska frustrerande dag?

Dessutom vill jag visa upp fyndet jag gjorde somras. Ett par ankleboots i läder med snygg dragkjedja på utsidan för en fjärdedel av priset. Cirkus 250 kronor, som hittat! De ska minsann invigas nu ikväll. Sommaren verkar vara förbi.... 12 grader och regn. Perfekt bio och anklebootsväder!


 

Allt från Zara, utom skärpet som kommer från h&m.





1 Sara:

skriven

Ja, han är så söt. Och självklart får man tycka att man är fin. Jag håller med, du ser strålande ut!

Ha en mysigt kväll!

Kramar

2 Ellinor:

skriven

Besökte Zara tidigare idag och det fick verkligen mitt hjärta att klappa lite extra.

Du är jätte fin!



Kram

3 Miss Agda:

skriven

Ah så fin, hela du! Håret blev ju hur lyckat som helst, supersnygga byxor och bootsen är så Lisa!

Kram

4 Sandra:

skriven

Totally fab!

5 Mamma:

skriven

Jättefint Gumman!

6 Annelie:

skriven

Frisyren är jättefin och speciellt när benan är lite slarvig.

Har varit i Singapore, drygt 2 år och ska förmodligen stannar här i minst 3 år till.

Singapore är som att bo i New york, London och lite Paris fast i tropikerna. Lite Indien och Kina också förstås.

Den lilla likheten med Paris är när man promenera utmed Singaporefloden och se båtarna glida förbi under broarna eller sitter på en servering utmed floden med ett glas vin.

7 Lisa:

skriven

Snyggt! och håret är verkligen superfint! Självklart ska man tycka att man e fin, så typiskt svenskt att inte få göra det ! Kram från stockholmslisa!

8 Fröken Isakson:

skriven

Så snyggt :). kram

9 Miss S:

skriven

Älskar verkligen att läsa din blogg! Den är så inspirerande och trots att jag blir lite avis på ditt globetrotterliv, så är det superkul att läsa om det. Du verkar ha gjort allt det där jag själv bara drömt om!

Kram till dig!

10 Julie:

skriven

Så fin du er!

11 Plusresan:

skriven

Skitsnygg som vanligt! ;)

Kommentera här: