Paris, vill du umgås med mig i helgen?

Ändrade planer. Jag stannar i Paris till på tisdag. Och kanske lite längre. Flyttar runt mellan våra vänner och känner mig som en riktig nomad. Självklart hade jag packat lätt den här gången. Det gör jag alltid de gångerna planerna ändras vilket resulterar i att jag måste köpa lite nytt. :)

I morgon kommer mannen. Vi ska boka ett hotell nånstans och ha en liten weekend en amoureux i vår hemstad. Så kan det gå nâr man hyr ut sin lägenhet. Jag hoppas på en smarrig brunch på söndag.

Igår var det middag och rödvin med Les Garçons, comme d'habitude. Det går absolut ingen nöd på mig.



1 Ferferi:

skriven

Älskar att läsa om någon annan som också älskar Paris. Den här staden är så magisk. Var brukar du äta brunch någonstans förresten? Jag är sugen att testa något nytt!

2 Anonym:

skriven

Arrf, hade jag vetat det tidigare hade ni kunnat få bo hos mig i Vincennes... :o) Jag skall nämligen till London... Hoppas att ni få det bra!! Kram

3 Ellinor:

skriven

Du kunde ju råkat ut för värre saker än att blir kvar i Paris och dessutom behöva shoppa ler

Hoppas ni att ni får en fantastisk helg!

Kram

4 Sara:

skriven

Låter som en härlig helg, och så hoppas vi på bra besked på måndag. Kul att vi blir så synkade, kommer ju bara skilja en dag eller två då.



Kommer du skriva någonting om det här på bloggen eller? Tänkte eftersom vi skriver om det fram och tillbaka och alla kan se kommentarerna..



Ha en fantastisk helg nu så laddar vi för kommande vecka!!!

Kramar Sara

5 Nina:

skriven

Vad härligt!! Älskar Paris :-)

6 Fröken Isakson:

skriven

Låter underbart sötis. HOppas ni får en toppen weekend. Kram kram ♥

7 Petra:

skriven

Inte illa att få några dagar extra i Paris.

8 maja-full av färg & form:

skriven

Underbart!!!! och så passande att du måste köpa lite nytt;) du är för go:)



Kramar

Kommentera här: