Jag ger upp...

...och bäddar ner mig istället. Vet inte riktigt var den här brakförkylningen kom ifran? Vill bli bra sa fort som möjligt, men under tiden ligger jag alltsa i sängen. Tänkte börja pa den här boken:



Sa vi hörs imorgon, förhoppningsvis lite mindre snörvlig ;) God Natt!
1 Pernilla:

skriven

Ja Du Lisa, boken är säkert jättebra - har inte en susning om vad den heter en gång ;)



Krya på Dig!



Kram Pernilla

2 Petra:

skriven

Men oj då! Krya på dig och passa på att slappa! Kram

3 Ellinor:

skriven

Oh vad jag gillar herr Levy's böcker. Tror att jag bestämt har en som fortfarande är oläst här hemma. Blir perfekt nu i höst.

Kram

4 Sandra:

skriven

Jag har gjort samma sak här. Har ingen röst alls att ta mig fram med, så nu är det vila som gäller och en bra bok! Krya på dig.

Kram

5 Miss Agda:

skriven

Usch, inte kul att vara förkyld. Jag har själv varit riktigt snorig och dålig, nu på väg upp igen. Krya på dig vännen!

6 Petra:

skriven

Stackare, krya på dig snart! Kram!

7 Lisa:

skriven

Pernilla, boken heter nat i stil med "Alla de saker vi aldrig sa till varann". Kanske finns den översatt till svenska? Tack för krya pa dig hälsningen.



Petra, tack! Här är det 100% slapp ;)



Ellinor, tro det eller ej... men det är min första! Den verkar bra än sa länge :)



Sandra, stort krya pa dig till dig med!



Petra, tack vännen. Jag är snart pa fötter igen.



MissAgda, skönt att du är pa väg upp igen vännen. Jag hoppas vara pa fötter imorgon.



Kram till er alla!



Kommentera här: