En lördagkväll pa Arlanda

Tror aldrig att jag flugit fran Arlanda sent en lördagkväll förut. Sa lungt och skönt det var!





Älskar att spana in böcker och läsa pa baksidan. Men det blev ingen köp den här gangen. Har ju en hel del böcker som väntar pa att bli lästa.. Äkta Vara skulle jag verkligen vilja läsa. Far bli nästa gang!

Den fin fina pasen som vi fick hos Röhnisch funkar perfekt för datorn och tidningar. Visst är den fin? Lyser liksom upp i vintermörkret. Och passet var med :)

Flög hem i det där lilla planet pa rekordtid, en timme och 20 minuter. Ska genast sluta att tycka illa om sma plan. 

Nu ska jag hoppa ner i sängen, min alldeles egna säng och mysiga kudde. Brevid min mysiga man! Nu ar det hela 7 dagar tills väskan ska packas igen. Vi kanske t.o.m hinner fa in lite rutiner under veckan! ;)
1 Julie:

skriven

Ush et lille fly! Jeg havde fået panik, hvis jeg havde set det:-) Skønt at du er hjemme igen, håber I får en herlig søndag sammen.

Kram

2 Ellinor:

skriven

Härligt att få krypa ner i sin egen säng igen. Borta bra men hemma bäst lyder ju det kända ordspråket.

Hoppas nu att ni får en riktigt mysig vecka tillsammans.

Kram

3 Miranda:

skriven

Jasså det är det som är tricket! Flyga lördagskväll.. har själv måndagmorgon från Arlanda nästa gång = kaos ;)

4 Pernilla:

skriven

Skönt att vara hemma igen förstår jag. Hur bra det än är borta så är inget så bra som hemmma..



Passa på att mysa ordentligt de här 7 dagarna nu!



Kram / Pernilla

5 Petra:

skriven

Jag älskar att vara på flygplatser - antagligen för att jag inte flyger överdrivet ofta - men det är så skönt att ströva runt och kolla i affärerna, ta ett glas vin och ha resan framför sig...

6 Miss Agda:

skriven

Påminn mig när vi ses nästa gång så tar jag med ett par extra Röhnisch-kassar till dig :) Kram

7 frida:

skriven

Ja miss agda har nog några påsar extra :). Nikekonventet ska besökas för mig, laddad för att boka när biljetterna släpps!

8 Christine:

skriven

Hej! Ingen fara. :-) Jag har hittat något nu!



Ha det bra!

Kommentera här: