Lite dagens

Hej vänner! Det är freeeeeeeedag! Underbart, eller hur?

Vi har ätit en god middag och nu tänkte vi slappa i soffan. Men först lite dagens med shoppingen fran tidigare i veckan. Är väldigt nöjd med mina köp maste jag säga.

 

Nya blusen fran h&m * Jeans fran Bershka * Skor fran André

Och här en bild där ni ser hur löjlig jag sag ut när jag försökte fota mig själv med mannens dunderkamera. Den är typ större än mitt huvud ;) Klicka pa den för att se större bild.


Idag akte nya byxorna och t-shirten pa. Mycket mycket nöjd är jag!

 

Allt är fran h&m utom skorna som kommer fran en liten butik i Paris. Jag älskar verkligen den modellen pa skor, med spänne ! Ofta i vanliga pumps sa känns det som om dom ska trilla av och man gar liksom och spänner sig med tarna, inte alls nat skönt.

Ha en underbar fredags kväll!
1 Karin:

skriven

Jättesnyggt! Saknar verkligen att det inte finns något H&M här i Israel, fast tanken är att det ska öppna en butik 2010. Folk längtar som bara den, det finns till och med småbutiker som köper in H&M-kläder och säljer vidare har jag hört!

2 Helena:

skriven

...och det enda som saknas är en rejäl vinterjacka! :) Ska kolla hemma, återkommer. Risken är ÖVERHÄNGANDE att jag har en...

Kram!

3 Fröken Isakson:

skriven

Vilka härliga fynd du gjort. Supefina. Hoppas du har en härlig helg. Kram Linda

4 Petra:

skriven

Vilken otroligt söt H&M-blus - påminner lite om en jag köpte i fjol, men det kan väl inte vara samma? Söt är den hur som och du klär perfekt i den.

5 Emelie:

skriven

Kläderna är jättefina på, gillar särskilt tunikan och t-shirten, riktigt snyggt! Skorna är förresten riktigt läckra också :)plasten på de ekologiska varorna är tunnare och prassligare än vanlig plast? De är nämligen biologiskt nedbrytbara och därför inte lika farliga för miljön. Men jag håller med, ingen plast borde ju vara mycket bättre och dessutom så håller sig ju inte grönsakerna lika länge när de är inplastade!



Helgen har varit riktigt härlig här, ledig som jag varit och idag var årets första loppis, vilket känns härligt eftersom det då märks att våren är i antågande även om jag inte hittade något. Hur går det för våren i Paris? Jag minns att vi brukade gå ut och lägga oss i våra dunjackor på Place des vosges så fort solens första strålar kom fram på vårkanten :) Il faut profiter du solei försvarade vi det alltid med!



Kram Emelie



Apropå det där med plastförpackningar. Du kanske har märkt att



6 Julie:

skriven

Sikke fin den bluse er! Rigitg feminin og sød!

Håber du har nydt weekenden, det har jeg:-)

Kram kram

7 Miss Agda:

skriven

Allting är supersnyggt, men mest gillar jag t-shirten i ekologisk bomull!!

8 Katinka:

skriven

Jättefina kläder Lisa! Speciellt skorna och tunikan tycker jag. Skor med klack ska ha ett litet spänne som håller fast foten tycker jg också...

Hoppas du haft en bra helg!

9 Sascha:

skriven

Gillar blusen från H&M!

10 Sara:

skriven

Jättefint! Måste nog också ta en sväng förbi HM snart!

11 Alexandra:

skriven

Väldigt fina kläder!



Men Lisa, jag längtar efter en uppdatering!!! Jag har ju ingen aning vad som händer i ditt liv nu ;)

Kommentera här: