Dags för jullov!

Det har blivit mycket datortid för mig de senaste veckorna när jag varit ensam. Tyvärr ingen effektiv tid utan mest slösurfande. Sa nu vill jag njuta av julledigheten med min man, julafton i Madrid och nyarsafton i Alperna.
Bloggen tar jullov medans jag samlar inspiration och motviation till 2010. Personligen sa hoppas jag pa ett lugnare, men minst lika spännande ar som det som varit.

Sa kära läsare och vänner, tack för det här aret. Njut av ledigheten, snön, julklappar, glögg och era kära. Vi hörs igen i början pa januari!


Jag önskar er all en riktigt


and a

1 emma:

skriven

glad jullov önskar ny läsare =) god jul!!

2 Åsa:

skriven

Desamma vännen! Hoppas du får ett riktigt bra slut på 2009 så hörs vi igen nästa år!

Stora kramar

3 Pernilla:

skriven

God Jul & Gott Nytt År!



Hoppas Ni får en rikgit mysig och skön ledighet!



Var rädd om Dig i Alperna!



Kram / Pernilla

4 Emelie:

skriven

Åh detsamma Lisa! Jag önskar dig en riktigt skön jul, slappna av och njut av varandras sällskap, kryp upp i soffan med en bra bok, ät en massa gottis, kramas och ha det bra. Gott nytt år så ses vi 2010!



Stor kram och tack för det här året!



Emelie

5 Fröken Isakson:

skriven

Det samma till dig sötis. Passa på att njut av ledigheten. Kramar Linda

6 Karro:

skriven

En underbar jul till dig och mannen. Och allt det bästa inför 2010. Stor Kram från mig

7 Annelie:

skriven

God Jul & Gott Nytt år! Ser fram emot att läsa om ditt 2010.

Kram!

8 Julie:

skriven

Hej vennen!

Jeg vil ønske dig og dine kære en vidunderlig og glædelig jul. Jeg håber, at I kan slappe af, og nyde hianden og jeres kære.

Rigtig glædelig jul!

Kram fra Julie

9 Lisa:

skriven

God Jul & Gott Nytt År!

Hoppas 2010 blir ett härligt år för er!

Kramar

10 Helena:

skriven

Detsamma till dig fina du! Hörs nästa år...året då allt kan hända! ;) Kramar i massor!

11 Ellinor:

skriven

Jag hoppas att ni haft en underbar jul och att kommande dagars lugn varvas med mycket glädje och lycka!



God fortsättning och stor kram

12 Petra:

skriven

Jag önskar dig detsamma. Ser framemot när du är tillbaka. Kram

13 Marie:

skriven

Vad det låter med ett jullov. Hoppas ni får det mysigt. =)

14 Mia:

skriven

Helt rätt. Njut njut njut så hoppas jag på lite bilder från Madrid när du väl kommer tillbaka. Har varit i Barcelona två gånger, härligare stad får man leta efter men Madrid kommer liksom alltid lite i skuggan. Pradomuséet är allt jag vet. Är det värt att satsa på en weekend i stan? Vad kan man göra/se där?



Stor kram

15 Sanna:

skriven

Gott nytt år Lisa och tack för 2009. Är säker på att 2010 blir minst lika bra. :) Njut av ledigheten!

16 Pia:

skriven

Du ar verkligen vard jullov! Gott nytt ar onskas dig och din man! Hoppas att det nya aret blir fantastiskt pa alla satt.

Har blir det nyarsfest hos grannarna, medan smagrabbarna har pyjamasparty hos oss!



Kram

Pia

17 Solli:

skriven

Hoppas ni har haft en riktig mysig jul :-) Och så önskar jag er båda ett riktigt Gott Nytt År med massor av kärlek, lycka och framgång!

Ser framemot att träffa dig i Paris!

Massor av kramar!

Kommentera här: