Mitt i veckan

Onsdag.. Bara två dagar kvar till helgen! Och vet ni vad, igår var jag ledig. Hur skönt som helst, på en helt vanlig tisdag.☺Min mans syster var här på besök, vi skulle gå på stan.. Tji fick vi när vi vaknade och det regnade, himlen helt grå utan minsta hopp till lite solsken. Vi trotsade i alla fall regnet en stund. Tog en sväng i Le Marais, sen vidare på en fotoutställning på Hotel De Ville (Paris la Métisse), sen en sväng till Saint Michel för avsluta med en stor Pizza lunch! :)

Sen tog vi bussen hem, tog fram choklad, satte på DVD:n och kollade på 6 (!!) Sex & The City avsnitt. Hur mysigt som helst.

Annars händer det inte mycket den här veckan, förutom jobb som vanligt. Ser fram emot helgen då vi ska till IKEA och kolla in grejor till nya lägenheten :)

Här kommer två av veckans outfits:

image143


Ny klänning från h&m där även strumpbyxor och linne är köpt * Skor från privat butik i Paris
(sorry för surig mig....)

image144


Ny kavaj och halsband från h&m * Jeans - Sass & Bide * Polo - Etam * Väska - Privatbutik Paris * Skor - nya från Zara ♥

Nu ska jag duscha och sen SOVA! Vi har sagt att vi ska vara i säng senast 22.00 idag...

Kommentera här: