Uppdatering!

Är det inte typiskt, att när jag äntligen har en massa att blogga om så har vi inget internet hemma. 

Men vi har det så bra! Nya lägenheten är perfekt, vädret är fint och vi har det bra helt enkelt. Återkommer snart med ett inlägg om helgen som var med två utekvällar - fler än jag haft på ett år! 

Ha det så bra så länge! 




1 Sandra:

skriven

Åh vad härligt att se att ni kommit i ordning och dessutom verkar ha det strålande! Ska bli roligt att läsa mer framöver. Kram!

Svar: Vi har det verkligen stralande. Precis vad vi behovde!
ParisLisa

2 Jenny:

skriven

Ser ju underbart ut, och det ser ut som om ni har varmt och skönt. Och TVÅ utekvällar, gött! Jag är typ aldrig ute nu för tiden. Men i morgon ska jag på trettis-middag, så kanske en utgång efter det, om jag har tur. Vill dricka drinkar! :) Kram och ha en fin helg!

Svar: Har har du en som ALDRIG ar ute. Men sa ibland hander det och det ar ju riktigt kul!
ParisLisa

3 Sofia:

skriven

Åh vad härligt att höra att ni har det så bra och att
Du har fått två riktiga utekvällar!! Låter toppen! Måste planera in en sån jag med...

Svar: Gor det! Gor under for humoret att fa komma ut lite aven om man far sova mindre!
ParisLisa

Kommentera här: