Vilken sommar!

Jag tror jag har haft den basta sommaren i mitt liv. Alldeles underbar! Vilken start pa vart Sverigeaventyr! Mannen har varit ledig i nastan tva manader, solen har varit med oss i stort sett varje dag, vi har haft vanner och familj pa besok och vi har badat, grillat, atit glass och allt det dar. 
 
Och mitt i det dar alldeles underbara har vi bytt 3 miljoner blojor, haft varierande doser av tvaarstrots och for korta natter. Tro inget annat ;) Men oj vad mysigt det varit i alla fall. 
 
Och jag vill blogga. Jag saknar det. Den underbara sommaren kom ivagen. Nu ska jag forsoka igen, for jag vill vill vill. Sa vi far se hur det gar! Kanske finns det fortfarande nagon dar ute som vill lasa? 
 
Har kommer nagra bilder som sammanfattar var Sverigesommar ganska bra. 
 
 
1 Sofia:

skriven

Jag vill läsa! Så underbart ni verkar haft det...

2 Miss Agda- Småbarnsliv o Endorfiner:

skriven

Jag har kollat in nästan varje dag :)

Ps: Klädpartyt blir den 23e sep på kvällen. Inbjudan kommer, men kolla gärna redan nu om det funkar. Och som jag skrev så får man inte ihop det annars så får man ta med barnen. Däremot om det kommer typ 10 vuxna och alla tar med 2 barn så blir det nog inte så mycket kläder handlade ;)

3 Jenny / ekomamma i stan:

skriven

Vad kul att höra av dig! Ser fram emot nya inlägg.

4 Ellinor:

skriven

Denna sommar kommer verkligen att gå till historien som en av de bästa någonsin. Vädret kan vi verkligen inte klaga på, men även på ett personligt plan har det varit månader utan dess like. Än hänger den dessutom i och vi kan bara hoppas att en minst lika fin och underbar höst följer på detta.
Kram

5 Julie:

skriven

Jeg læser selvfølgelig stadig med:-)
Kram Julie

6 Julie:

skriven

Selvfølgelig læser jeg med!:-)
Kram Julie

7 XB:

skriven

Kul att du är tillbaka 👍❤

8 Bella:

skriven

Så härligt att ni fått en underbar start på ert sverigekapitel, jag tror det kommer hjälpa när vardagen, hösten/ vintern etc kommer. Jag vill gärna läsa. Är nyfiken på inskolning på svensk förskola, trespråkigheten, tvåbarnsmammalivet, hur det känns att vara tillbaka i Sverige - nått som förvånar, irriterar, chockar eller känns det bara "hemma". Ja, massor av spännande!
Önskar er en härlig höst!

9 Mammatea:

skriven

Härliga bilder.

10 Jenny:

skriven

Klart vi vill läsa! Och vilka underbara bilder på en underbar sommar!

11 Marie :

skriven

Saknat dina inlägg , så ser fram emot att läsa om er vardag i Sverige. Min höst blir mycket tid med Thea och att ta det lugnt!

Kram

12 Emelie :

skriven

Jag vill också läsa! Vad härligt att höra att ni haft det så bra! Jag vill också blogga men ibland blir det bara inte så. Det gör ju faktiskt inget!

Kommentera här: