Veckan har varit lång

Ville bara titta in och säga hej. Den här veckan har känts väldigt lång och det har varit tufft att vara ensam. Inget har egentligen varit annorlunda mot andra veckor men det har varit många tankar och väldigt lite själv-pepp. 

Men nu sitter jag här i Warszawa och imorgon flyger vi vidare mot Madrid. Ser fram emot det nåt otroligt och ger er förhoppningsvis snart en roligare uppdatering! 

Trevlig helg! 



1 Bella:

skriven

Hoppas ni får det helt underbart! Saknar Madrid! Funderar på att åka dit när vi är i Spanien i påsk.

Självpepp behövs! Det kommer att bli lättare... Men jag kan knappt föreställa mig, med två små ensam. Jag tyckte själv jobbigaste tiden var mellan 6 mån - 1 år. Bristen på sömn. Mina bästa tips är att be om hjälp, ställ krav på mannen om att få sova iallafall en hel natt i veckan, sen kanske dra ner på dina krav på dig själv. Good enough är helt perfekt!

Ta all hjälp du kan få nu av spanska släktingarna. Tid till dig - unna dig egentiden att göra ingenting alls. Det är så lätt att man vill så himla mycket men ibland det enda man egentligen behöver kanske är att sova siesta! Äta god mat!

Kram på dig! Ska bli kul att se massa fina bilder från Madrid!
Ta hand om dig!

2 Sofia:

skriven

Jag tycker du är grym som klarar veckorna ensam med två små.
Hoppas din helg blir bra och att du får vila upp dig i Spanien!

3 Jenny:

skriven

Jag önskar dig en underbar, varm och solig helg! Jag förstår mer än väl att det känns tufft att vara ensam med barnen och hoppas att du får lite "me-time" i Spanien. Stor kram!

Kommentera här: