Söndag - non stop

Upp och hoppa 6.30, helg eller vardag gör ingen skillnad för tjejerna i den här familjen. Mannen är i USA den rackaren.

Full rulle från första stund, men vid 9.30 kom mamma och pappa och jag kunde åka iväg på Underbara barn mässan med vännen A. Så kul

Sen har jag tvättat och torkat tre maskiner, serverat mat, lekt, sjungit, krishanterat, badat, torkat mat från golvet, läst och nattat.

Gjort matlådor tills imorgon, packat frukost till bilen, fixat snacks och leksaker, packat kläder till oss alla tre. Lite extra stressigt blev det när jag insåg att jag planerat Londonresan på fel helg. Det är ju nu i helgen vi åker!! Herregud! Så det blir hem och vända för mig på fredag för imorgon sticker vi till Warszawa!! Vi hörs därifrån



1 Mammatea:

skriven

Du var alltså på underbara barn mässan. Tror att jag såg dig. Såg en tjej som var lik dig som köpte fika men jag blev så osäker på om det var du så jag vågade inte gå fram och hälsa ;)

Svar: Åh vad synd att du inte kom fram! Hade ju varit jättekul att ses. Såg när jag kom hem att du varit där, annars hade jag hållet utkik 😊
ParisLisa

2 Sofia:

skriven

Full fart, men vilken supermamma du är! Hoppas ni får en trevlig resa!

Svar: Tack! 😊
ParisLisa

3 Anna (Sthlm):

skriven

Tur du hinner hem emellan i alla fall! Det kunde ju ha krockat helt!

Svar: Jag vet.. Snacka om snurrig!!
ParisLisa

Kommentera här: